Net begonnen...

<p>Hi dames,</p><p>Sinds een kleine maand zijn wij bezig om zwanger te worden.</p><p>(eisprong met ovulatietesten gevonden)</p><p>hebben jullie dat ook.. dat je bij elk “kwaaltje” denkt... het is raak?</p><p>Ik heb ineens last van warmte/zweet aanvallen, rommelende darmen, opgezette buik, wat misselijk, en gisteren ineens wat stug slijm bij het afvegen... </p><p>Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar ik was zomaar benieuwd of dit herkenbaar is.</p><p> </p><p> </p>
 
Hallo Ramoona, 
Heel herkenbaar. Ik maak mezelf soms helemaal gek. Nu heb ik een vage menstruatie en dan ben ik zo gespannen, omdat ik dit normaal niet heb en dan blijf je toch een beetje hoop houden. Tot nu toe bij ons helaas nog geen succes, maar geen idee wat deze 'menstruatie' nu te betekenen heeft. 
Heel veel succes!
 
Heeeeeel herkenbaar! Allerlei kwaaltjes maar ik zit al op cyclusdag 34, geen ongesteldheid in zicht en negatieve testen. Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden ?. Ik ben ook sinds een maand gestopt na 9 jaar de pil te hebben geslikt!
 
Ik denk dat we dat allemaal hebben gedacht toen we net begonnen. Je lichaam houdt ervan om een spelletje met je te spelen lijkt wel. Dus je voelt van alles, maar dan hoeft het nog niks te betekenen. 
Succes met zwanger worden! ? 
 
Logisch ook omdat je nu ineens erg Let op wat je voelt en voordat je bezig was met kinderen krijgen waarschijnlijk veel minder. 
Zelfde idee als dat je ineens veel meer zwangere vrouwen lijkt te zien, t is niet wat je ziet, maar waar je de focus op legt vrees ik
 
Ik herken het zeker! Wij zijn inmiddels een half jaar bezig, maar bij mij is 3 maanden geleden PCOS ontdekt, dus we houden hoop dat het gaat lukken. deze maand een cyclus gehad van 41 dagen, ook erg misselijk en kwaaltjes, dus wij hadden ook hoop dat het raak was. Volgende keer beter!
 
Hoi Ramoona,
Ik zou zeggen: maak je niet al te druk en probeer ook gewoon te ontspannen/aan andere dingen te denken.
Maarre.. ik sluit niks uit.. ik heb geen normale menstruatie meer gehad nadat ik gestopt ben met de pil haha ik was gelijk zwanger. Maar als je zo erg focust dan valt het zo erg tegen als het niet gelukt is.. Laat het dus een beetje op je af komen!
 
Veel succes!
 
 
Terug
Bovenaan