net bevallen en nu al de kriebels

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

ik heb wat advies nodig. Ik ben net een maand geleden bevallen van mijn 2de kindje! Maar nu begint het toch wel te kriebelen en willen wij toch wel graag een 3de kindje ( mocht dat ons gegunt zijn)
Ik ben erg goed opgeknapt en behalve wat moeheid   heb ik lichamelijk erg weinig klachten gehad.   Dus mijn gevoel zegt hoppa we gaan er weer voor. Natuurlijk is me verstand nog wel een beetje verstandig en dus mijn vraag. hoelang moeten wij wachten voor we  het weer mogen proberen? wat  is verstandig (lichamelijk dus) ?

Dames bedankt voor het advies!

groetjes
Raya

Hoi,

Ik denk dat het ook je eigen gevoel als jij denkt dat je er weer klaar voor bent om zwanger te zijn. Ikzelf was erg zwak ziek en misselijk in de zwangerschap en vond het geen pretje hoe ervaarde jij dit dan? Mijn dochter is nu 6 maanden en ik ben op dit moment dus erg ziek waarschijnlijk een buikgriepje, maar je weet maar nooit we hebben in het weekend wel geklust. Succes met de beslissing en geniet van je kids die je nu hebt, want ik vind het echt snel gaan.

gr. Marjolein

mijn gyn vertelde dat het niet zo verstandig is om dat te doen.
ze zeggen ook, 9 maanden op, 9 maanden af. Dus 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren.
En dat klopt ook, sinds een paar weekjes voel ik me ook echt weer mezelf.

ik had ook dat gevoel, vlak na de geboorte van Fleur, ik wil nu, ik wil nu weer zwanger zijn.
Vandaar we toen hebben besloten om snel weer voor de 2e ronde te gaan, ipv 2 jaar wachten.

succes met je besluit!

hai raya
ik ben het eens met puur genieten 9mnd zwanger en 9mnd ontzwangeren.
ik heb zelf 3 kids en het kortste wat wij gewacht hadden tussen de kids was 1 jaar.
dus dan is 9mnd nog vroeg en elke zwangerschap is ook weer anders.
zo was ik bij de laatste zwangerschap telkens ziek.
en dan is het wel vervelend want je moet er ook voor je kids zijn en dat is dan  wel  zwaar. maar  uiteindelijk  ligt de beslissing bij jou heel veel succes groetjes ci lo  

ik vind ook minimaal 9 maanden dan geef je je huidige kind ook de kans om lekker bij mama te zijn en veel aandacht te krijgn (wat het verdiend) STEL dat je zwangerschap slecht verloopt dan mis je heel veel van je tweede kindje (of ben je te moe of het leuk mee te maken) ik vind dat ieder kindje een goede start verdiend ...

Hallo

Oh wat had ik ook een sterk gevoel na de bevalling om er direct weer voor te gaan. Wou weer zwanger zijn. Zo snel mogelijk nog zoon kleintje in mijn handen hebben.
Goede vriendinnen zeiden "doe maar even rustig aan

"Nu 10 maanden later zijn we er weer voor gegaan! Heb mijn best moeten doen om de kriebels te verstoppen, want ze doken telkens weer op. Mijn vriend wou ook wel toen destijds.

Achteraf ben ik blij dat ik 9mnd ben ontzwangerd! Direct na 9 maand zij we er ook weer voor gegaan en wacht nu mijn NOD af die is de 23ste!
Moet wel zeggen langer dan 9 maanden wilde ik niet wachten. wen weer aan mijn eigen lichaam zonder hormonen weer maatje 38 en weer meer rust en vrijheid. Hier wil ik wel weer aan wennen als we klaar zijn met een volgende zwangerschap.

Wat ik ook fijn vind de tijd voor mijzelf die ik kan nemen, De kleine man kruipt al en staat overal bij op en ik denk dat het niet zo heel lang meer duurt ( als ik mijn moeder mag geloven) aks hij zijn belans heeft gevonden dat hij kan lopen. Twee kindjes tillen lijkt me wel wat zwaar.

Maar om lang verhaal kort te maken. Hier ook iemand die de kriebels heel erg had!

Groetjes

Diairch

Terug
Bovenaan