net bij de HA geweest!!!!!

A

Anoniem

Guest
hey,

Ik kom net terug van de HA en hij raadde mij aan om te stoppen met temperaturen omdat je dan teveel bezig bent!!! Ik moet alleen even voor hem invullen op een kalender die ik van hem heb gekregen wanneer ik ongesteld ben geweest de afgelopen maanden! Daar vanuit gaande gaat hij kijken hoe het zit enzo... verder de pijn in mijn hart schijnen mijn borstspieren te zijn omdat ik het afgelopen jaar 2 cupmaten gegroeid ben (beetje georgina verbaan achtig idee) Voor de rest functioneerde ik prima! En ik ben nog jong over 2 weken wordt ik 23 dus ik kan nog heel lang zwanger raken!! Dit was het!

iedereen weer veel succes... en een fijn weekend!!

xx van mij

Hoi Vrouw

Nou daar ben je dan lekker klaar mee. Omdat je dus nog jong bent heb je tijd genoeg vind hij. Nou wat een onzin, je bent er gewoon aan toe. Ja toch wat heeft dat met leeftijd te maken??? Tuurlijk snap ik als het bij iemand van 38 niet meteen lukt er eerder tijdsnood zal zijn, maar toch. Jullie willen nu een kindje ja toch!!!
Ik hoop voor je dat hij je snel verder kan helpen, of doorstuurt. Want zo lang over =tijd en je weet nog niets. Doen ze dan geen bloedtest??
Of hebben ze dat al gedaan ?

Groetjes Doortje en natuurlijk duim ik heel hard voor je

Terug
Bovenaan