Net bij de verloskundige geweest!!

Wij zijn net voor het eerst bij de verloskundige geweest. Ze kende mij nog van de eerste keer.
Alle vragen weer doorgenomen,bloedgeprikt , bloeddruk gemeten, gewogen etc.
Ze heeft geprobeerd het hartje van de baby te horen, maar hij/zij zat nog te ver weg.
Jammer had zo gehoopt dat wij het hartje hadden kunnen horen.
Maar goed bij 10,4 weken is de kans ook heel klein dat je het hartje kan horen.
Bij onze zoon hoorden wij het hartje al met 8 weken, dus ging er nu een beetje van uit dat dat weer zo zou zijn.
Volgende afspraak over 4 weken.
Gelukkig hebben wij over 12 dagen de 12 weken echo dan kunnen wij de kleine weer zien en horen.

Hoi hoi, wat jammer dat je het hartje niet gehoord hebt, kan me voorstellen dat je dan best teleurgesteld bent :( Het is altijd zo een heerlijk gerustellend gekuid!!! Was je bloeddruk etc. wel allemaal in orde?
Ik realiseer me opeens nu ik je berichtje zo lees dat ze bij mijn intake bij de gyn dat helemaal niet gedaan hebben...doen ze dat altijd de 1ste keer, bloeddruk, bloedprikken en wegen, ik weet het eigenlijk ook niet meer van m'n eerste 2 zwangerschappen...

Liefs Elain

Leuk dat ze je nog kende, geeft toch weer een vertrouwd gevoel lijkt me.

En hoe was je bloeddruk? Die van mij was iets te hoog, dus in de gaten houden.
Jammer dat jullie het hartje niet konden horen, maar nog even geduld en dan kan je hem/haar weer zien en horen.
Ik mag 1 juni weer naar de verloskundige en de volgende echo is pas met 20 weken, nog 9 weken... Klinkt zo lang...
Succes over 12 dagen, hoop dat alles goed is!

@Elain,

Kan mij nog herinneren bij de eerste dat ze toen ook mijn bloeddruk hebben opgemeten, bloed geprikt en gewogen en ik moest zelfs urine meenemen vandaag.
Misschien doen ze dat de volgende keer bij jouw dan. Anders zou ik er wel even naar vragen de volgende keer. Verder was mijn bloeddruk in orde gelukkig.
Ja vond het zeker jammer hoor dat we het hartje niet konden horen. En eigenlijk maak ik mij een klein beetje zorgen zit het allemaal nog wel goed., ik weet dat het hartje klopt heb het al gehoord en gezien bij de echo, zal mijn teleurstelling wel zijn. Ik weet dat het bij 10,4 weken mogelijk is dat je het hartje nog niet hoort. Probeer maar aan de volgende echo te denken dan horen wij en zien wij ons kindje weer.

@ kimmetje

Nou hè 9 weken klinkt zooooo ver, maar dan ben je wel al op de helft hè!!
En zal je wel al het kindje voelen dat is ook wel weer fijn.
ik moet nog 12 dagen voor de 12 weken echo en daarna bog 8 voor de 20 weken echo.
Pfff het lijkt allemaal zoo ver weg.

Terug
Bovenaan