Net bij de verloskundige geweest

Hoi meiden,

Ben net bij de verloskundige geweest voor een controle. Alles was goed! Ik ben nu 26 weken en 3 dagen zwanger. De baby ligt hoog in mijn buik en onder in mijn buik voel ik haar bijna niet. Zo gek gevoel is dat.

Nog even een vraagje: ik hoef pas over 5 weken terug te komen!! Is dit niet een beetje laat??
Of hoeven jullie ook pas terug met 31 weken??
Ik dacht dat ik nu om de 3 weken mocht komen ipv 5 weken??

Liefs

Hoihoi,

Fijn dat alles goed is!
Vanaf 30 weken moet elke 3 weken te komen, voor die tijd elke 4 weken. Moet volgende week weer, dan krijg ik een prik omdat ik negatieve bloedgroep heb. Ben dan 30 weken, dus dan elke 3 weken op bezoek.
5 weken is idd wel lang. Gaat ze met vakantie misschien?

Ja 5weken is idd laat!
Toen ik 26 weken en nog wat dagen was (de laatste x dat ik daar was) Hebben we een afspraak gemaakt voor 3 weken later.ik ben nu 29 weken en 3 dagen. dus vanaf 26 weken ging ik van om de 4 na om de 3 weken.
Anders bel je gewoon dat je het gevoel had dat het laat was en dat je dat nu ook hoorde dat het zo is, of het niet eerder kan?

5 weken is volgens mij wel veel hoor. Ik hoor om me heen om de 3 á 4 weken vanaf 26 weken. Ik ben met 27 weken en 2 dagen voor het laatst geweest en moet als ik precies 31 weken ben weer, dus 4 weken later. Hier doen ze dat omdat ze met ongeveer 30 weken een vingerprikje doen, anders had ik al om de 3 weken gemogen.

ik kan ook na 4wkn pas weer komen.als ik het te lang vond duren mag het ook na 3wkn.met 30wkn krijg ik de groei echo en dan met 32 wkn weer.krijg jij dan geen groei echo met 30wkn?

als je er geen goed gevoel bij hebt gewoon de afspraak een weekje eerder zetten hoor!
ik ga al de laatste 2 keer al iedere 3 weken ongeveer en ben nu 29 of 28 ihm... zouets hahaha

Terug
Bovenaan