Net bij de VK geweest 2e x

Zijn net terug van de 2e afspraak bij de verloskundige.
En het wasweer super!!!
Morgen 14 weken inplaats van 13weken 4 dagen.
Ze heeft de baarmoeder gevoeld en we hebben het hartje gehoord.
Zo geweldig!!! Beeb  lag weer geen 5 tellen stil zwom van links naar rechts. Maar was heel duidelijk te horen. Ook heb ik hem/haar vanochtend voor het eerst gevoeld dus mijn dag kan niet meer stuk!

Wat heerlijk voor je! En dat je het al gevoeld hebt ook. Gaaf zeg! Ik kan niet wachten tot ik zover ben. Vanaf wanneer is het hartje eigenlijk te horen bij de vk? Ik moet donderdag voor het eerst en ben dan 10 weken (dus eigenlijk december-mama).

Groetjes,
Willemijn.

Heerlijk he, zo'n kloppend hartje!!
En dat je je kindje voelt, dat is ook bijzonder! Ik denk soms: 'voel ik wat' en dan is het weer weg, ik denk dat het mijn darmen zijn...

En Willemijn, ik moest twee weken geleden (bij 11 weken) naar de vk en toen kon ze geen hartje vinden. Dat was wel even spannend, want mijn vorige zwangerschap werd een miskraam bij 12 weken. Maar het schijnt heel normaal te zijn dat je rond die tijd nog geen hartje kunt horen met de doptone. Gisteren mocht ik weer en we hoorden een vrolijk tjoeketjoeketjoek...

Succes!

Erica

Jij dus ook helemaal hihahappy!!!
Was ook zo enorm blij dat we het hartje hoorden (na mk in januari) dat ik wederom 10 kilo lichter de ruimte verliet.
Wanneer ben je nu dan precies uitgerekend?

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan