net bij de vk geweest k*tzooi

ha dames
ben net bij de vk geweest en er is geen hartje te vinden
het zou nu 1 cm moeten zijn maar het is maar 4 mm.....
volgende week moet ik terugkomen als ik nog niet ben gaan vloeien
dan maken ze opnieuw een echo om te kijken of het toch nog gegroeid is
maar die kans was heel erg klein het kon misschien well maar ze wou me geen valse hoop geven... als het volgende week niet is gegroeid moet ik naar het ziekenhuis om het weg te laten halen
ik voel me zo k*t waren we eindelijk weer zwanger en dat gaat al niet zo makkelijk bij ons dan krijg je dit weer en ik weet wel dat die kans er altijd in zit maar bij mijn vorige mk wist ik gevoelsmatig al dat het niet goed zat maar nu dacht ik echt dat het wel goed zat ik loop nu al de hele tijd te huilen en voel me echt k*t en heb nu echt zoiets van kom maar af dan ook dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben blijf toch stiekem hopen dat het volgende week wel gegroeid is ik weet dat ik daar niet op koet rekenen maar ik kan het nu gewoon nog niet loslaten

liefs nicole

Hé Nicole,

K*T, inderdaad. Wat ontzettend naar voor je. Ik help je heel hard hopen, maar ik weet net als jij uit ervaring dat er in zo'n vroeg stadium niet zo gek veel gedaan kan worden als het niet uit zichzelf goed is, afwachten dus. Heel, heel veel sterkte.

Liefs,

Zeeuws Meisje

Ach meissie, wat naar nou voor jullie!
Kan me voorstellen dat je je superrot voelt nu!
Ik hoop enorm dat het toch goedkomt maar ik denk dat je er inderdaad niet teveel op moet rekenen.
Leef met je mee hoor!

Hou je ons op de hoogte?

Liefs, Billie

Jeetje!!!!!
Wat ontzettend balen!!! En ik kan me voorstellen dat je het liefst nu gewoon gelijk duidelijkheid wilt. Nu moet je toch weer afwachten en blijf je hoop houden.
Heel veel sterkte en ik kan me voorstellen dat je ff flink aan het janken bent: logisch toch?! Zou gek zijn als je dat niet hebt.
Heel veel sterkte voor jullie tweetjes (en hopelijk voor jullie drietjes...)
Liefs Irene

Terug
Bovenaan