Hoi,
Ik kom net bij de verloskundige vandaan. Ik was er bijna 2 maanden niet meer geweest.. Ja schandalig, ik weet het. Maar vergat de vorige afspraak, toen zat de kerst etc ertussen en kon nu pas terecht..
Maar goed..
Wat ik al dacht; de kleine ligt (nog) in stuit!!
Ik voelde de kleine zo extreem hoog in mijn buik en precies een bolletje in het midden net onder mijn bh-bandje. Dacht eerder zijn billetjes, maar dan lagen ze toch wel heel centraal haha.. Het blijkt dus het hoofdje te zijn!
Gelukkig heb ik een flinke plens vruchtwater dus er is nog kans dat de kleine zich gaat draaien. Daarbij was ik nogal wat kilo's aangekomen afgelopen 8 weken. In 2 maanden tijd 9 kilo!!!!
Ik moet daarbij wel zeggen dat ik in het begin erg ben afgevallen en heel lang amper ben aangekomen. Ik ben nu in totaal 11 kilo aangekomen, maar de laatste 2 maanden dus 9 kilo. Dat is wel erg veel! De verloskundige denkt nu dan ook aan zwangerschapssuiker. Dit kan ook verklaren waarom ik zo moe ben.
Volgende week dus ook bloedprikken om het suiker te controleren en (reshus) en een echo om te kijken of de placenta nog steeds voor de baarmoedermond ligt.
Ik heb dus gewoon het hele pakket whahahhahaa!!!
(Stuit, laagliggende placenta, bloedgroep O negatief, misschien zwangerschapssuiker)
Ach ja, Ik kan er eerlijk gezegd niet zo wakker van liggen. Alles prima zolang de gezondheid van de kleine maar goed is en blijft!
Meer mama met zo'n "luxe pakket" ???
Esmé mv Kay en ???
(32.4 wk zwanger)