net ctg gehad

Hallo meiden,

Na de drukke dag en nacht van zondag had ik gisteren al minder bewegingen gevoeld. Gisteren vanaf half 7 ongeveer weer gerommel maar dat is rond 11 uur half 12 gestopt. Rond die tijd had de kleine nog de hik.. Ben lekker gaan slapen en heb haar sindsdien niet meer gevoeld. Vanmorgen toch maar de vk gebeld en hartslag was goed, voor de zekerheid toch even naar het zkh voor een ctg, zodra ik eraan gelegd werd begon de kleine te bewegen. Zoals de kinderarts bij mijn zoontje zij toen hij ziek was, kinderen kunnen je soms de grootste leugenaar laten lijken hahaha... Gelukkig was alles goed en mocht ik na 1,5 uur weer naar huis. Maar goed was toch wel een beetje geschrokken.

Ja, ze doen 't er om ;)
Zo zelf ook wel eens bij de huisartsenpost gestaan met een baby die echt de hele dag had gehuild, maar zich bij de arts als een zonnetje gedroeg......
Fijn dat alles goed was, beter een keer te veel controle dan te weinig

Hahaha ik heb vorige week precies hetzelfde meegemaakt! Ik dacht al dat ik overbezorgd was dus ik vind het stiekem wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zo in de maling genomen werd. Schijnt met het indalen en een nieuw slaapritme van de kleine te maken te hebben.

De verpleegkundige in het ziekenhuis vertelde ook dat 9 van de 10 vrouwen die minder leven voelen, als ze voor de ctg komen gelijk bewegingen voelen en ze vaak ook gelijk zichtbaar zijn. Ik hoefde me niet schuldig te voelen liever een keer te veel gekeken dan te weinig zeiden ze.

Ben er ook vaak onzeker over, niks geks dat je even een ctg laat doen. Hier slaapt die kleine volgens mij een gat in de dag, gewoon geen ruimte meer denk ik.

Terug
Bovenaan