Net de 20 weken echo gehad!

A

Anoniem

Guest
Hallo!!!

Ik kom net terug van de 20 weken echo en... alles was helemaal dik tip top in orde!
Pff ik ben zo opgelucht!
Heb de hele zwangerschap nog niets anders gedaan dan ziekenhuis in en ziekenhuis uit gelopen met allerlei klachten als bloedingen en mogelijk vruchtwater verlies, dus het zat niet mee en ik was dus echt als de dood voor deze echo.
Maar gelukkig is er niets aan de hand, de baby groeit onwijs goed, en lag lekker te drinken van het vrchtwater, te gapen, en met de handjes naar de voetjes te grijpen. Leuk zeg!

Zo dat wou ik even kwijt :D

Liefs,
een onwijs gelukkige Antoinet!

hoi hartstikke fijn joh! dat alles goed is. genieten is dat hé als je zo alles ziet bewegen.

en nu lekker gaan genieten van je zwangerschap, en van alles wat er binnen gebeurt, zeker als je hem/haar gaat voelen.

nogmaals hartstikke toppie!!   groetjes liefs linda

He meid, super bericht! Geniet er maar lekker van, je hebt het verdient na al die ellende van ziekenhuis in, ziekenhuis uit.
groetjes,
Dion

hee hallo

dank je wel voor de reacties.
dion01 oe is het nu met jou?
ik hoop dat het beter gaat en dat het nog allemaal goed is!!

liefs antoinette

Wat heerlijk dat alles goed is! Vooral als je nu in de afgelopen periode niet onbezorgd zwanger hebt kunnen zijn, is het heel fijn om deze bevestiging te krijgen.
Probeer er nu maar lekker van te genieten!

gr mama van MD

25 wkn 1 dag.

in een woord geweldig, ik volg je verhaal in verband met je vruchtwaterverlies. Dus ik vind het geweldig dat ondanks je al deze tegenslag hebt met ziekenhuis in en uit, dat jouw ukkie het goed doet.

geniet ervan

liefs
talke

Hee hallo dames

dank jullie wel voor de reacties!
genieten lukt wel aardig. ben echt ontzettend opgelucht en ga morgen ook nog een afspraak maken voor een pretecho.
we willen niet weten wat het geslacht is maar wel graag nog een keertje extra lang en in 3d naar de baby kijken!
voel het ook al regelmatig trappen schattig joh!

talke, hoe is het je bevallen bij de therapaut???

liefs antoinette!!

gefeliciteerd, mooi dat alles goed is, vooral als je inderdaad met allerlei klachten rondloopt dan is het zeker zo fijn.
geniet lekker van de zwangerschap.

liefs kim

Terug
Bovenaan