Net de schrik van m'n leven gehad.....

Ben nog aan het bijkomen en ik dacht ik schrijf het hier maar even van me af.
Ik ben sinds deze week 'bijna 13 wk' niet meer zo misselijk gelukkig want voor heen als ik me maar een beetje inspande dan moest ik al spugen.
Dus hebben we weinig tot geen gemeenschap gehad vanmorgen sinds lange tijd wel weer dus en ik sta net voor het aanrecht en loopt me zo helder rood bloed weg.
Ik schrok me de pleuris.
Heb gelijk internet na gespeurt en zag dat dit wel kon na gemeenschap wie kent dit?
Ik heb verder geen buikpijn en voel me nog wel zwanger zoals borsten enz maar ben wel even ongerust.
Woensdag hebben we de nekplooimeting moet ik daar op wachten of zal ik nu bellen maar goed gezien de feestdagen zal dat ook niet zo'n s6 zijn op het ziekenhuis.
Liefs ongeruste ik.

Hey meid,

Wat naar!!! Snap dat je onwijs schrikt, was het echt helder rood bloed en veel of gewoon een beetje? Volgens mij als het een beetje is komt het idd door het vrijen en is er een adertje gesprongen....dat lees je best vaak! Maar is het best veel zeg maar half eier dopje vol dan zou ik bellen, buikpijn of niet, daar zijn ze voor toch?!?!? Beter dan steeds naar de wc gaan om te checken en jezelf zo ongerust voelen!

Sterkte, liefs Elain

Hoi Elian,

Gisteren avond ben ik naar het ziekenhuis geweest voor controle. Want het ging de hele dag maar door.
Alles was gelukkig goed we hebben de kleine gezien en het hartje horen kloppen...... puff wat een opluchting.
De gyno gaf aan dat dit wel vaker voor kwam maar dat het natuurlijk geen garantie is.
Zolang ik maar geen buikkrampen krijg is het goed.
Woensdag hebben we weer een echo.
Liefs mij

Och wat een opluchting... Gelukkig maar ... Wat fijn dat je toch even naar het ziekenhuis kon.
Hopelijk blijft het nu allemaal rustig. Groet Mamava

Hey meis,

Wat goed dat je toch hebt laten kijken! Moest gister steeds aan je denken hoe het met je zou gaan. Valt er een hele last van je af hé als je dan de kleine ziet, ik weet er alles van, heb in het begin steeds kleine bloedingen gehad in combi met buikkramp en toen hebben ze ook een aantal keer een extra echo gemaakt.
Rust lekker uit en probeer je koppie cool te houden, voor zover dat gaat :)

Liefs Elain

Terug
Bovenaan