net echo gehad geen 9 maar 7 wk zwanger en is het er nu wel 1 ik kan het nog niet met zekerheid zegg

net echo gehad ben ik geen 9 maar 7 weken zwanger volgens de echo maar ze kon het ook weer niet met zekerheid zeggen want ze zag nog een streepje lopen het kan zijn dat je toch verder bent maar ik kan ook niet met zekerheid zeggen dat het er maar 1 is hellllllllp wat moet ik nou nu weet ik nog niks krijg ik een tweeling of ben ik toch verder dan nu te zien was nu mag ik over 2wk weer terug hoop dat ik dan meer zekerheid krijg word hier helemaal gek van al die onzekerheid in iedergeval kon ze wel een hartje zien kloppen dus dat is al wel weer een hele opluchting

Geniet van het feit dat het een gezonde zwangerschap is... dat is goed nieuws!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd! En de rest weet je over 2 weken... nog meer nieuws dus! Je houdt het nog even spannend.
Niet gaan piekeren.... bedenk dat alles gewoon goed gaat daarbinnen maar dat je over 2 weken pas precies weet hoe lang je zwanger bent en of het er 1 of 2 zijn!

Ik had bijna precies het zelfde. Ik dacht dat ik 8,5 was, volgens de echo ben ik 7 weken. Wel een kloppend hartje maar niet de zekerheid dat het er maar 1 was, was te onduidelijk. Ik moet over 2 weken weer echo dus 2 weken spannning, maar vond het vooral raar dat we zo ver uit ekaar lagen qua weken..ben gelijk bang dat er iets mis is( te klein,dus niet ontwikkeld...)
Jij dus succes met wachten, weet precies hoe je je voelt!!

Terug
Bovenaan