net een echo gehad

ik heb net mn eerste echo gehad ik ben 7 weken en 2 dagen en we zagen meteen een stevig hartje kloppen echt superrrr

hij kwam uit op 7 weken en 1 dag maar die ene dag deed ie niet moeilijk hihi

ook zagen we de dooierzak nog zitten maar die gaat vanzelf weg:D

nu kunnen we morgen super gelukkig op vakantie en de 25ste krijgen we onze 2de echo vanuit de verloskundige dus ideaalllll hihi

hele lieve gyn en moet zowieso met 34 weken terug en met de 20 weken ook nog voor een gesprek over mijn eerste bevalling aan wat er mis ging,... dus ben super gelukkig

wrs horen mn ouders het vanavond we eten daar en mn zoontje heeft zn eigen echo gekregen en is helemaal gelukkig hihi

groetjes kleutermama

jaa ben echt blij dat de echo goed is wantja anders ga je niet leuk op vakantie denk...
we gaan een weekje naar luxemburg effe lekker eruit we zijn in april al 2 weken verder weg geweest dus nu iets dichter bij maar net zo gezellig:d

ik ga nu aftellen naar de 2de echo hihi nog 11 dagen....

Heeey meid,

Ik had je smsje al gehad, maar ook hier wil ik je nog even feliciteren met je goede echo.
En wat leuk dat je zoontje ook een echo heeft gekregen.
Hoeplijk ben je nu ook weer wat meer gerustgesteld.
Wij gaan maandag eerst even een weekje op vakantie en dan maandag de 24e hebben wij onze 1e echo.

Liefs marielle

we hebben het nu aan iedereen bekend gemaakt kon het niet voor me houden en ach de kans is zo klein nog en gebeurd het tja dan is het zo dan weten hun dat ook allemaal denk ik dan maar

Terug
Bovenaan