Net een echo gehad

ivm nierbekken. Het zag er goed uit, maar ze wil het nog wel in de gaten houden dus over 2 wkn krijg ik weer een echo

Verder ook even heel de baby bekeken, wat mooi om te zien, qua groei lag het helemaal goed en had genoeg vruchtwater

Weer lag de baby met het handje bij het hoofd net als bij de 20 wkn echo en de vk vond dat de baby al veel haar had. Heb hele mooie duidelijke foto's meegekregen, ook een van het gezicht van de voorkant gezien, echt super duidelijk, mooi kind al ;)

Ja was echt super gaaf en de haartjes kon je idd zien. Onze 2e had ook al een bos haar toen ze geboren werd, kon al bijna gelijk naar de kapper en op de foto's lijkt het net of deze baby ook hetzelfde mondje heeft

leuk he ? om die gelijkenis te zien! deze baby heeft precies dezelfde neus en bovenlip (tuitlipje) als mijn zoontje! en heel grappig om te zien dat de beeb al zoveel haar heeft! beter veel haar dan weinig toch ?! ben eens benieuwd of ik weer een zoon krijg met een bos haar.wel grappig dat het in het begin ook donker is en daarna bijna wit wordt!

en natuurlijk heeel fijn om te horen dat alles goed is! geniet nog maar lekker verder ;-)

Terug
Bovenaan