net een maand gestopt met de pil

A

Anoniem

Guest
Hey forum luitjes,

Effe een vraagie.

ben net een maand geleden gestopt met de pil tijdens m'n eisprong heb ik het gedaan met m'n vriend kan het dan zo zijn dat ik al zwanger bent een paar dagen er na kreeg ik pijn in m'n onderbuik en sinds van het weekend ook pijnlijke borsten?
 of komt het door het ontpillen?

gr

miranda

Hoi hoi!!!!

Het kan allebei denk ik!!
Ik ben in januari gestopt met de pil en toen na mijn ei ook last van mn buik en mn borsten deden zpo zeer dat ik ze wel de hele dag kon vasthouden en er 's nachts niet van kon slapen. maar uiteindelijk werd ik gewoon ongi, dus was het ontpillen..
Maar je weet het nooit, je zal niet de erste zijn waarbij het in een keer raak is.
Zit niets anders op dan te wachten!!   erg he dat wachten!!
daarom is het ook gezellie dat je hier lekker kunt kletsen!!
ik duim voor je!!!

groetjes, marieke

Hallo daar,

Ik ben ook met de pil gestopt in februari en heb nu ook pijn in mijn onderbuik, tevens ook m`n onderrug.
Het kan ontpillen zijn maar bij mijn vorige zwangerschap voelde ik precies dit zelfde als ik nu heb en was het bij mij ook in 1 keer raak!!!

Inderdaad afwachten geblazen echt erg!!!

groetjes Marcella

hmm dan maar wachten pffff en hopen op goed nieuws

gr miranda

Hoi Hoi, Miranda en Marcella,

Jullie zitten dus ook op hete kolen, hihiii. Ik hoop voor jullie dat het gaat spetteren  van blijdschap op dit forum.

Ik ben vandaag 1 dag over tijd...(aangehouden  cyclus 28 dagen)  en zit ook totally in spanning. Ik ga donderdag testen!! Om niet te vroeg te testen.  

Wanneer gaan jullie testen???

Wel leuk om elkaars ondervindingen te delen.

Ik heb ook last van misselijkheid, verhoogde temperatuur, veel plassen, pijnlijke borsten, en pijn in mijn onderbuik. Maar ik ga er maar vanuit dat dit komt door het ontpillen....

K... dat wachten he.... echt vreselijk.... wachten wachten en nog een wachten.

xxx Esseltje

hey essie

ik heb net een test gehaald, maar wacht nog effe tot het weekend dan ga ik een test doen,

spannend hopelijk goed nieuws

xxxx miran

Hey Miran,

Vanmiddag ongi geworden, balen....!!! Maar ja op naar de 2e ronde haha...

Laat wel ff wat weten hoe het bij jou gaat.

Ik ben vanmiddag maar naar de drogist gegaan, heb ik ff een ovulatie testje   gehaald, wil mijn eitje niet missen komende ronde.... Ben benieuwd hoe zoiets werkt....

Succes Esseltje

He meiden,

Hoe gaat het met jullie???

Ik ben echt ongi... blegh..!! Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen, toch??

Miran, hoest bij jou? Heb je al kwaaltjes?? Wanneer  is je NOD??

Duim voor je...

liefs

Terug
Bovenaan