Net een miskraam gehad wanneer weer vruchtbaar

<p>Dag dames,</p><p>ik heb afgelopen week een vroegtijdige miskraam gehad, maar zou heel graag weer zo snel mogelijk zwanger willen raken. Weet iemand wanneer ik weer vruchtbaar zou kunnen zijn of hoe ik het t makkelijkst kan opsporen. <br /><br /></p><p>Graag hoor ik hoe het bij jullie is verlopen  ?</p>

Ik heb na de eerste menstruatie na miskraam nog een controle gehad bij de gynaecoloog om te zien of alles ‘schoon’ was. Had een missed abortion die zelf niet doorzette en heb ik toen met tabletten op moeten wekken. Bij de controle bleek alles er goed uit te zien en meteen volgende maand was ik weer zwanger.

Voor het opsporen van je eisprong kan je ovulatietesten doen, bij de action zijn ze niet duur of online setje kopen.
Ik begon op dag 10, omdat ik hem ook niet mis wilde lopen. Ik had mijn eisprong pas op dag 28(na mijn miskraam) dus was wel even ruim 2 weken testen, maar wist tenminste wel waar ik aan toe was.
Groetjes

Ik ga dat ook even uitproberen met ovulatietesten. Heb nog 3 pakken liggen. Want m'n gynaecoloog zei ook al je kunt t deze maand gewoon proberen maar was benieuwd van hoe ik erachter zou kunnen komen wanneer ik vruchtbaar ben. 

hoop dat je zwanger bent na je miskraam!

ben ook bij de gynaecoloog geweest voor controle maar hier hebben ze mij 2 keer bloed laten prikken en ik hoefde niet meer langs te komen voor controle dus denk dat het dan wel goed zit nu. 

Terug
Bovenaan