net een miskraam, gelijk weer clomid?

Hallo meiden,

Ik ben pas zwanger geworden na 2,5 jaar met behulp van hormonen (clomid en pregnyl) omdat ik van mijzelf haast  geen cyclus heb.
Nu heb ik woensdag de eerste echo gehad waarop niets te zien was (ondanks positieve test) en sinds gisteren is het definitief voorbij, ben vreselijk ongesteld geworden.
Ondanks dat ik het heel erg vind, wil ik heel graag gelijk verder voor de volgende poging. Omdat ik weet dat ik nu zwanger kan worden na al die jaren heb ik heel erg het gevoel om er gelijk weer voor te gaan. Mijn vraag is alleen: is het goed om morgen (3e dag) direct met clomid tabletten te beginnen of moet ik eerst een hele cyclus afwachten, maarja wie weet hoelang die duurt bij mij zonder hormonen (soms meer dan 3 maanden). Ik ga morgen ochtend gelijk bellen met de gyn maar ik was benieuwd of iemand van jullie er ervaring mee heeft.
Alvast bedankt.
Liefs, Amber

Hoi Amber,

Wat jammer voor je dat het zo is gelopen allemaal. Ik kan je niet echt raad geven omdat ik er geen ervaring mee heb. De gyn bellen lijkt me een goed idee. Wie weet kan je direct weer beginnen.

Veel sterkte nog en hopelijk ben je dan ook snel weer zwanger.

Groetjes Petra

Hoi Amber,

Weet je al wat meer?
Ik heb het ook gehad en moest een cyclus afwachten. Ook bij mij kan het heel lang duren voor ik weer ongesteld word dus heb ik de afspraak gemaakt dat als ik na 6 weken niet uit mezelf ongesteld was geworden ik een afspraak moest maken en dan kreeg ik eerst weer een kuur om een menstruatie op te wekken en moest ik daarna verder met Clomid. Ik mocht niet direct die maand (dus tijdens miskraam) beginnen helaas.

Nu dit weekend weer voor het eerst geklust met mijn Clomid, ben benieuwd.

Succes!

x Cin

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties.
Ik heb maandagochtend gelijk gebeld met het zkh en mocht idd niet met clomid beginnen. Vandaag bij de gyn geweest voor controle. Het weefsel was wel weg maar er was nog wel wat bloed te zien (raar want ik heb niet echt veel bloed verloren..) maar  daarvoor krijg ik nu tabletten om uit te drijven (bah).
De gyn vond het spijtig voor ons om na al die tijd eindelijk zwanger te zijn en dan een miskraam te krijgen, hij was echt belangstellend en vriendelijk gelukkig want je hoort ook zoveel slechte ervaringen. We moeten nu afwachten op mijn ongi,  ik hoop  duurt dat niet al te lang, en dan gelijk weer verder met clomid, fm en pregnyl. De geplande hsg is voorlopig afgezegd, eerst weer afwachten hoe het verder gaat. Hopelijk snel weer succes met deze behandeling.
Ik wens iedereen sterkte en veel geluk. Ik duim voor ons  dat  we  allemaal  snel  en gezond zwanger zullen zijn (lijkt me heerlijk)!
Liefs, Amber

Terug
Bovenaan