Net even met de verloskundige gebeld

Heey meiden,

Heb net even met de verloskundige gebeld, ik ben namelijk zo moe dat ik gister maar 8 uurtjes wakker ben geweest. Krijg bijna geen eten binnen, alleen paar beschuitjes, yoghurt en fruithapjes.
Mijn vermoeidheid wordt helaas met de dag erger. Als tip kreeg ik om toch vitaminerijker te slikken. En volgende week moet ik sowieso heen dus dan gaan we even verder kijken.
Durf op dit moment ook nergens meer heen.
Gister even stad in geweest, werd weer bij mijn oma afgezet want daar had ik de auto staan. Was zo moe vond het echt eng om nog naar huis te rijden.
Zo mijn mams maar even vragen of ze vitamine pillen wil halen. Kan ik lekker op de bank uitrusten. Ben net een uur mijn bed uit en alweer moe dus gaat lekker.

Liefs

Hoi heel herkenbaar.. ik slaap ook ontzettend veel. Ben er sochtends ook vaak pas rond deze tijd uit en dan moet ik nog douchen enz. Ook eet ik niet veel idd crackers, yogurt, fruit.. en nu gelukkig ook weer brood. Maar avondeten staat me verscrikkelijk tegen bleh.
Ik was zaterdagmiddag met mijn vriend ook even winkelen en nog even naar de bouwmarkt. Ik was ook helemaal gesloopt en lag savonds om half tien weer in bed.
Je moet er gewoon aan toe geven dat hou je het langste vol.

Liefs

yep hier ook..kan echt de hele dag slapen, het is dat ik eruit moet 's ochtends om mn kleine meid naar school te bengen, maar ik kan er echt niet uitkomen en al weer moe als ze op school zit..en dan je de hele dag nog eens beroerd voelen, kan bijna niets eten, zo vervelend!!
moest er gister gewoon van huilen, voel me een nietsnut..volgende week ook maar eens bespreken met mn gyn.

Terug
Bovenaan