Net gaan lopen - welke sokken?

<p>Ons zoontje loopt sinds een paar weken los. De laatste tijd gaat het steeds beter en inmiddels loopt hij de hele woonkamer door en verkiest hij het nu ook boven kruipen. Hij heeft bij ons binnen eigenlijk nooit sokken aan en ook op de opvang voornamelijk blote voeten. Nu gaan we natuurlijk richting herfst en winter dus is het niet altijd fijn meer om op blote voeten te lopen. Echter op sokken vindt hij het allemaal maar lastig. Ik heb al sokken van Kruidvat en H&M geprobeerd met antislip maar toch blijft hij er op glijden. Heeft iemand misschien een tip voor échte antislip sokken of misschien iets van een schoentje met een hele dunne zool? Ik hoor het graag! </p>
 
Ik doe mijn zoontje als het wat kouder is binnen van die slofjes aan met rubber zooltje. Een soort sokslof is het eigenlijk (ontzettend lelijk vind ik ze eruit zien, maar het werkt hier heel goed). Zijn ook van die dunne zooltjes, waardoor het goed afwikkelen van de voet wordt gestimuleerd etc.
 
Als slofjes gebruikte wij de leren slofjes van Lodger, deze deden we ook buiten aan. Als sokjes gebruiken wij nog steeds de sokjes van go baby go.
 
Wij hadden eigenlijk altijd de Bambino sokken van de kruidvat en vond deze heel fijn. Maar als hij daar ook op weg glijd, kun je misschien de slofsokken van de Prenatal proberen. Die hebben wij ook een tijdje gebruikt, dat zijn sokken met een hele ledere onderkant en heeft veel grip!
 
Terug
Bovenaan