net gebeld met vriendin!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Heb net gebeld met die vriendin die niet naar me wilde luisteren, na mijn mk!!!
Nou heb voor vrijdag een afspraak gemaakt met der!!!
Ze klonk normaal over de telefoon we hebben toch best gezellig gekletst!!
Poeh zag er erg tegenop,maar viel dus erg mee achteraf ben weer blij om gelukkig!!!
Nou zie het vrijdag wel hoe het gaat we gaan dan ook nog ff winkelen, dus komt goed!!!

Nou de groeten Sandy

Hoi Sandy,
Goed dat je gebeld hebt!!! Dan kunnen jullie het uitpraten en dan weer verder.
Het zou jammer zijn als onbegrip een einde maakt aan een vriendschap.
Ik ben helaas mijn (toenmalige) beste vriendin kwijtgeraakt doordat we allebei
last hadden van zwangerschapshormonen... Zo kan het lopen.
We hebben nu wel weer contact maar het wordt nooit meer zoals het was.
Gelukkig heb ik nu 2 andere vriendinnen die helemaal op 1 lijn met mij zitten qua
opvoeding en omgang met mensen. Niet onbelangrijk lijkt me.
Hoop dat het vrijdag meevalt en dat jullie toch een leuke dag hebben!
Liefs Melanie

Hey meltje,

Ja bedankt hoop ook dat het goed komt, maar ja weet het wel zeker anders hadden we ook geen half uur aan de telefoon gezeten samen!!! Ja kan vervelend zijn dat er soms zo iets tussen komt, maar hoop dat het vanaf nu beter gaat!!!

Liefs Sandy

hee

goed joh van je dat je hebt durven bellen!!
ik was steeds al aan het kijken wanneer je weer iets zou vertellen over hoe het af zou lopen, ik hoop dat alles goed komt en jullie elkaar na vrijdag beter zullen begrijpen.... ik hoop voor je dat het gesprek ok gaat liefs mama loes

goed gedaan
nou zie je misschien dat het allemaal wel meevalt.
waarschijnlijk had ze het zelfs niet eens in de gaten
dat wordt best gezellig vrijdag
veel plezier

Goh, ik denk dat ik een andere kijk hierop heb als jullie...
Als je goede vriendinnen bent, kan het wel tegen een stootje. Wat raak je werkelijk kwijt als het hierop stuk zou zijn gegaan...??? Misschien koemn jullie hierdoor wel juist dichter bij elkaar en kan je voortaan meer zeggen zonder dat het ruzie wordt.
Ik heb een dergelijke situatie een paar jaar geleden gehad tijdens mijn brunout. Ben toen wel vrienden 'kwijt geraakt' (of waren het toch niet echt goede vrienden...) Maar er zijn ook vriendschappen veeeeeeel beter geworden. Nu heb ik mensen om me heen waar ik alles tegen kan zeggen zonder dat ik al te bang hoef te zijn voor consequenties.
Heerlijk!

Het zal allemaal wel goed komen, denk ik. Misschien is ze zelfs wel blij dat je het haar gezegd hebt, is er een 'blinde vlek' duidelijk geworden waar ze anders niets van had geweten...

Volwassen mensen kunnen best tegen een stootje. Mensen zouden eens minder voorzichtig moeten worden en gewoon zeggen waar het op staat. Weet iedereen tenminste waar je aan toe bent!

Komt wat oude frustratie los geloof ik....

(maar ik meen het wel)

Terug
Bovenaan