Net gestopt met de pil nu last van contact bloedingen

Hoi,
Ik ben net twee weken geleden gestopt met de pil en heb nu na het vrijen last van bloedingen. Ik maak me hier een beetje zorgen over. Kan iemand me vertellen of dit normaal is en of er misschien wat aan te doen is?

heb je het vaker gehad of niet, is het pa begonnen toen je stopte of niet, en heb je het alleen bij het vrijen? want als het alleen bij het vrijen hebt heb je misschien kans dat er een vliesje gescheurt is, heb ik ook wel eens gehad dat is niks ernstig, dus ik weet niet hoe of wat kon niet zo begrijpen uit je tekst, misschien kan je iets duidelijker zijn? greetz suzette

bedankt voor je reactie.
het echt alleen na het vrijen, niet direct er na maar pas na een paar uur.
ik heb het toen ik aan de pil was ook wel eens een keer gehad maar toen was het niet zo erg als nu en toen was het ook direct na het vrijen.
groetjes marjan

nou als ik jou was zal ik er even gewoon zo laten zo als het is, tenzij je heel erg pijn hebt, en als het vaker gebeurt even de HA bellen wat die zegt, en als je het echt niet vertrouwt, dan gelijk de HA bellen, die weten iets meer, maar denk gewoon dat het een vliesje is die gebroken is en dat kan best wel eens vlink vloeien,

Ik zou als ik jou was toch even naar de HA gaan.
Een vrouw kan rond haar ei contact bloedingen hebben omdat de baarmoedermond dan iets meer open staat.
Als je het daarbuiten ook hebt, zou ik even een afspraak maken bij de HA.
Heel veel succes!

Liefs,

Kiki

Terug
Bovenaan