net gestopt met de pil...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, dit is de eerste keer dat ik op deze site ben en k wou ook graag even mijn verhaal kwijt. Ik ben net gestopt met de pil omdat ik heel graag een kindje wil. Je denkt dat het zo makkelijk is om zwanger te worden, maar zoals ik al die verhaaltjes van iedereen lees is dat tock nog best moeilijk. Je zou idd denken dat je na het stoppen met de pil gelijk zwanger raakt, maar helaas is dat niet zo en gaat er toch heel wat spanning en frustratie inzitten... Ik ben nu 20 en toch best jong, ik zou heel graag wat ervaringen van jullie willen horen die ook jong zijn en een kindje willen of hebben. Ik hoop voor iedereen dat het heel snel lukt om zwanger te raken en dat we met zn allen kunnen genieten van een klein hummeltje  Heel veel liefs mij

Hoi,

ik dacht ook stoppen met de pil en zwanger maar dat valt tegen, eerst  moest mijn cyclus weer een beetje in zijn ritme komen (is nu nog niet helemaal wat het geweest is na 5 mnd) elke maand toch weer een beetje spanend!  

Ik ben al een keer bij de dokter geweest omdat ik een hele maand niet ongi was geworden, hij zei dat het normaal is en dat je lichaam moet wennen aan het stoppen van de pil.

Misschien heb je geluk en ben je de eerste maand zwanger! succes

groetjes mel27

Hey meid, ik zit hier ook pas sinds vandaag! Ik ben zelf bijna 22 en mijn vriend is 24. Ook wij willen heel graag een kindje, maar ik wil eigenlijk eerst mijn studie afronden (ik moet nog 1 jaartje). Heb vanmiddag ook een onderwerp geplaatst met de vraag  wat de gemiddelde leeftijd ongeveer is om zwanger te raken, omdat ik daar heel erg nieuwsgierig naar was/ben. Ik heb ook met veel interesse  de verhaaltjes  hier  gelezen. Het doet je echt  realiseren dat het niet 'van een leien dakje gaat' (niet dat ik me hier niet van bewust ben!).  Maar ik ben zo blij dat ik en  mijn vriend  niet de enige  zijn  die op vrij jonge leeftijd al graag kinderen willen. Bij ons in de buurt zijn er niet veel jonge ouders (tot 25 jaar, zeg maar). Ik wens je heel veel succes met alles en we horen het wel als het zover is, hoop ik! Veel liefs van mij

hej meidenbedankt voor jullie reacties! Het is idd heel interessant om al die verhaaltjes te lezen...en maar denken dat je na 1 keertje de pil vergeten je misschien wel zwanger kan worden  k voel de me de laatste dagen ook echt vreemd..opgezette buik enzow en laatst had k ook al een beetje bloedverlies terwijl k net precies een week geleden ongesteld ben geweest, dus k las een paar dingen over innestelingsbloed..maja k las ook dat het komt omdat je hele cyclus op orde moet komen...dus k weet t echt niet!Het lijkt wel alsof je ineens overal last van krijgt, maarja misschien komt het omdat je het zo graag wil..  k wou vanmiddag een test doen maar toch maar niet gedaan...wacht er nog maar eventjes mee... is er iemand van jullie die er ook last van heeft. ik zou graag willen weten hoeveel meiden er al zwanger zijn geworden na 1 maandje stoppen met de pil.. nou jullie ook allemaal heel veel succes ermee en let me know als het zover is he?
Heel veel liefs mij

he dushi,

ik was ook op deze site aan het kijken en heb ook de mening van andere gevraagd ik ben ook 20 en wil wel heel graag ben ook gestopt met de pil maar denk dan weer aan wat andere mensen ervan zullen zeggen maar jij weet het dus al zeker maar zoals gewoonlijk twijfel ik altijd over dingen.
wist jij wel direct zeker dat je het wou?
ik wens je in elk geval veel succes met het zwanger worden en hoop voor je dat het snel mag komen xxx

Terug
Bovenaan