net gestopt met de pil

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, ik ben in oktober gestopt met de pil. net weer ongesteld geworden, netjes 1 dag voordat ik het zou moeten worden. ja nu kunnen we er voor gaan. heel spannend.
ik zie ook echt overal kinderwagens, baby, jonge moeders kortom, soms een beetje te veel van t goede. vooral om dag het nog heel lang zou kunnen duren.
groetjes

Ja, als het in je hoofd zit zie je ze overal. Weet je, als je eenmaal hebt besloten dat je een kindje wilt, is het er eigenlijk voor je gevoel al. Je ziet jezelf al helemaal lopen en lekker tutten met je kindje.

Laten we hopen dat het voor jou snel komt. Ik kan je verzekeren dat het je leven enorm zal veranderen en ik hoop dat je het net zo intens zult beleven als ik met mijn dochtertje. Echt, niks is meer belangrijk als je eenmaal je kindje in je armen hebt. Heel verhelderend... hahaha!

Groetjes, Marisa

Hoi Daan,
spannend hoor. Ik hoop natuurlijk voor je dat het heel snel gaat. Wij zijn nu bezig met de derde ronde voor ons eerste kindje. De eerste maand dacht ik meteen al dat ik zwanger was, helaas niet. Ik had het echt verwacht. Ook nu nog heb ik moeite om het een beetje los te laten. Ik ga er voorlopig in ieder geval vanuit dat het goed gaat komen.
Ik heb 30 november mijn NOD. Spannend, hoop zo dat ik dan zwanger ben. Jij ook veel succes he!
liefs Aapje

quote: aapje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2007 23:04:18'));

Hoi Daan,
spannend hoor. Ik hoop natuurlijk voor je dat het heel snel gaat. Wij zijn nu bezig met de derde ronde voor ons eerste kindje. De eerste maand dacht ik meteen al dat ik zwanger was, helaas niet. Ik had het echt verwacht. Ook nu nog heb ik moeite om het een beetje los te laten. Ik ga er voorlopig in ieder geval vanuit dat het goed gaat komen.
Ik heb 30 november mijn NOD. Spannend, hoop zo dat ik dan zwanger ben. Jij ook veel succes he!
liefs Aapje

Hallo!!!!

Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Anne, 24 jaar en moeder van een zoon (19 mnd).
Ook ik ben net met de pil gestopt.
Ben direct begonnen met het slikken van foliumzuur.
Ik hoop dat ik snel zwanger ben van ons tweede kindje.
Heb idd al helemaal het gevoel dat er een kindje onderweg is.... Kan aan weinig andere dingen denken. Gelukkig leidt mijn kleine mannetje mij vaak af!!!!
Lijkt me helemaal geweldig, een broertje of zusje voor onze zoon.
Gezellig om hier nog meer (aanstaande) mama's te ontmoeten!!!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan