Net gestopt met de pil

Hoi allemaal!

Ik ben Saartje, moeder van 2 mooie kinderen, Hamza (jongen, 9) en Hodah (meisje, 8) en hoewel we dachten dat onze familie wel compleet was hebben mijn man en ik recent het gevoel gekregen dat nog een kindje erbij super fijn zou zijn. Ik ben zelf 33 dus voor mijn gevoel is het een klein beetje nu of nooit. Het is heel erg spannend. Vandaag ben ik officieel gestopt met de pil, en nu is het dus wachten tot mijn cyclus weer op gang komt. Ook moet ik zeggen dat het deze keer leuker is omdat mijn man de hernieuwde kinderwens nog meer heeft dan ik.

Ik ben heel benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die in een soortgelijke situatie zitten of lekker mee willen kletsen over zwanger worden! Mocht ik fout zitten met deze forum post en er al een hot topic bestaan hierover, laat het me ook gerust weten :)
 
Hoi Saartje!

wat super leuk een 3e kindje , spannend hoor!

Ik ben nu zelf ook gestopt met de pil 28 februari gestopt.we gaan voor ons eerste kindje!  Ik heb mijn ongesteldheid gehad meteen natuurlijk na eenpil strip, maar het is nu afwachtten hoe mijn cyclus is en wanneer precies de eisprong is ik ga uit van de standaart nu, maar ik heb sinds 3 dagen rare vage klachtten die ik nooit heb, last van rommelige darmen, hoofdpijn, en vaak licht in mijn hoofd en soms misselijk, moet ik nu denken aan een zwangerschap?? Ik hoop van wel maar ik ga er niet vanuit ik weet dus ook niet precies wanneer ik ongesteld ga worden dus wanneer ik een test moet doen is onzeker ook( geen geduld hihi)

Ik hoop dat iemand misschien advies heeft voor mij



x heike

 
Hai Heike,

waarschijnlijk zijn dit de hormonen die weer "rechtgetrokken" worden.

De klachten lijken erg op dat van een zwangerschap.

Ik ben nu een maand aan het ontpillen en ik heb nog geen menstruatie gehad. Wel het idee dat ik na een maand ovulatievloed en ovulatiepijn heb. Ik verwacht nu over twee weken de menstruatie.

Het is wel allemaal erg spannend!
 
Welkom Sarah! Heel erg leuk. Een derde! Hopelijk is snel je cyclus op orde dan weet je wat beter waar je aan toe ben. Je lichaam kan zo raar reageren.

Heike ik ken het wel. 28 januari gestopt met de pil en de hele maand februari heb ik zoveel gevoeld dat ik echt niet meer wist wat ik moest verwachten. Was dolblij met een cyclus van 31 dagen. Deze maand gaat het beter. Nergens last van behalve rond me ovulatie. Je lichaam moet echt ontpillen en daar kunnen best wat kwaaltjes bij komen kijken. Succes!
 
Terug
Bovenaan