net gestopt met pil

A

Anoniem

Guest
Dag meiden!   Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vind het hartstikke leuk om meer over zwanger worden te weten te komen. Ik ben nu twee weken gestopt met de pil en slik nu ook al een tijdje foliumzuur. Ik vind het ontzettend spannend en hoop maar dat ik een beetje regelmatig ongesteld word (na bijna 10 jaar pilgebruik). Ik ben bijna  9 jaar samen met mijn man, waarvan 1 jaar getrouwd. Wie is er ook nog niet zolang geleden gestopt met de pil?

Groetjes,
Jana

He Jana!
Wat leuk, ik ben ook 2 weken terug met de pil gestopt. Ben toen gelijk folium gaan slikken. Ik heb dus ook geen idee wanneer ik ongi moet worden enzo, ik heb zelf bedacht rond 25/26 sept. haha.
Ben jij ook gelijk echt begonnen, of ga je eerst nog een maandje ontpillen?
Wij gaan er gewoon voor, we zien wel hoe het loopt. Vind het erg spannend allemaal, ik voel ook van alles in mijn lichaam wat ik nooit eerder gevoelt heb, en dan ga je toch stiekem hopen, terwijl je eigelijk wel weet dat dat gewoon bij het ontpillen hoort.
Nou veel plezier verder en sucses!

He Dong,
Leuk dat je al zo snel terugmailt. Moet nog 2 weken wachten, zodat ik genoeg foliumzuur in mijn lichaam heb..maar kan eigenlijk niet wachten. Ik zie overal jonge moeders...Maar daarna gaan we er wel voor hoor!!

Groetjes,
Jana

Hallo Jana en Dong
Ik ben ook net twee gestopt met de pil en slik al foliumzuur.
Wij gaan er ook gelijk voor hopelijk lukt het snel.
Wij gaan voor een tweede kindje en over de eerste hebben we 1,5 jaar gedaan
dus ik verwacht niet snel zwanger te zijn, maar hoop het natuurlijk wel!

groetjes Maartje

Hoi Jana en Dong,

Ik ben ook net gestopt met de pil (juni) in Mei getrouwd en al 3 jaar samen met mijn man. Ik slik ook al foliumzuur. En moet nu ongesteld worden na deze keer willen we er echt voor gaan. Maar helaas zijn mijn cyclussen lang ongeveer 35 dagen. Waarschijnlijk komt dit door het lange pil gebruik 12 jaar!. Maar hoop stiekem toch dat het al snel raak is heb wel al een test gedaan maar helaas. Waarschijnlijk veel te vroeg maar ja nog een weekje wachten dus. Jullie ook succes. Groetjes Leintje

Hallo

Ik ben in mei gestopt met de pil na ongeveer 7 jaar. Ik werd na 63 dagen ongesteld. Ik zit nu in de eerste ronde voor eerste kindje. Ik zit nu op dag 43 van mn cyclus. Ik had me voorgenomen om op dag 40 te testen (je weet maar nooit), uiteindelijk vandaag pas getest en die was negatief. Maar zolang als ik niet ongesteld word kan het nog alle kanten op!

Allemaal veel succes!!!

Hallo,

Hier nog iemand die net gestopt is.
Ik ben in aug gestopt.Toen gewoon
de ongi gehad door de pil.En nu ben
ik nog aan het wachten zit nu op dag 36.
Deze maand gaan we er gewoon voor en
we zien wel.

Groetjes Belinda

hoi allemaal ik ben nog niet gestopt wil wel heel graag maar wil nog even wachten tot mijn  zoontje minimaal 1 jaar is want bij hem was ik gestopt met de pil 1 februari werd ongi 4 februari en wou ook de pil uit laten werken en wou er in mei - junie voor gaan maar ik zei toen vooer de grap 2 weken laten vandaag is mijn ovulatie en ik ben niet gelogen 1 keer die maand met hem samen geweest zeg maar en ben nooit meer ongi geworden in eerste instantie dacht ik ook dat dat kwam omdat ik gestopt was met de pil en dat mijn lichaam daar aan moest wennen maar ik was gewoon zwanger.
Dus ik wil wel heel graag stoppen want stel je voor dat het dadelijk wel langer duurt maar ik heb net een nieuwe baan en wil dus wachten tot november december.
succes allemaal.

groetjes dominique

Terug
Bovenaan