net gestopt!

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraagje ik ben in januari gestopt met de pil en nu ben ik morgen 5 weken niet meer ongesteld geweest. Nu is dus mijn vraag:hoelang heeft het bij jullie geduurt voordat de menstruatie weer op gang kwam ? groetjes wilma29

hoi wilma,
Ik heb eerst gewacht tot ik ongesteld werd, ik had aan de dokter gevraagt of ik zo kon stoppen met de pil na hem afgemaakt te hebben en die zij dat het beste was eerst 1 menstruatie af te wachten voor voor het eggi te gaan, bij mij duurde het 5 weken voor ik ongi werd, nu ga ik naar de 2e ronde en is mijn cyclus dus nu ook al 2 keer 35 dagen geweest, dus misschien heb je ook zo'n lange cyclus of misschien moet je lichaam nog ff wennen aan het niet slikken van de pil.
Heel veel succes.
liefs sas

Hoi!

Ik ben nu twee maanden gestopt en in afwachting van mijn tweede ongesteldheid. Na het stoppen met de pil, kreeg ik eerst de normale pilongesteldheid. En ongeveer 5,5 week daarna een gewone ongesteldheid. Dus het duurt gewoon even voordat je cyclus weer normaal is.

Succes!

hoi bedankt voor jullie reacties ik vind het toch allemaal wel spannend hoor wel of tovh niet? ik wacht rustig af hoor ik ga nog geen test doen. Wij zijn op dit moment ook bezig om ons huis te verkopen en een ander huis te kopen dus misschien zijn het toch gewoon spanningen. groetjes wilma29

hoi hoi

bij mij duurde het ongeveer een maand of 8... de huisarts zei dat het wel een jaar kon duren maar daar hebben wij niet op gewacht en hebben ons door laten verwijzen naar de gyn.
meteen aan de Clomid..
luister naar dat stemmetje in je dat ook kan zeggen dat het te lang duurt..

maar succes met alles..

haag

Hallo!

Ik ben ook in januari gestopt (16 januari zou ik weer moeten beginnen met de pil) en ik ben nog steeds niet ongesteld....Ik zit dus inmiddels op dag 51. Echt vreselijk frustrerend.

Door verhalen zoals die van Haag word ik wel een beetje bang, maar ja, het is de werkelijkheid, he?! Dus we wachten maar gewoon af......

Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt!

Groetjes, Tessje.

Hallo!

Nou, zal ik dan even een positief verhaaltje posten? Toen ik voor de eerste ging en stopte met de pil, had ik direct weer mijn normale 28 dagen cyclus te pakken. Het hoeft dus niet altijd lang te duren.

Ik heb na mijn eerste een spiraaltje laten plaatsen en na het verwijderen was ik na 3 dagen ongi en dat was 20 februari. Ik ben dus heel erg benieuwd of mijn cyclus weer gelijk goed is. We zullen het weten 20 maart, maar volgens het schema zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben en volgens mij heb ik 'm ook want m'n buik is erg gespannen en gevoelig. Ik denk dus dat het weer helemaal goed gaat komen!

Ik hoop voor je dat je cyclus snel goed op gang is!

Groetjes
Sylvia

Terug
Bovenaan