Net gestopt!!

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Leuk zo ´n forum, fijn ook om te lezen hoe iedereen er in zit.. Ik snap nog niet alle afkortingen (NOD, RD) ik ben 12 mei gestopt en heb rond mijn vruchtbare periode flink geklust en op de 15e dag voelde ik me heel raar, zeebenen, erg moe en lamlendig en ik verloor ook heel iets bruinige afscheiding. Wil dit iets zeggen?
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus is, dus heel erg spannend allemaal....
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Oh ja, ik weet dat het gemiddeld een half jaar duurt, maar toch.......

Groetjes, Esther

Hallo Esther, spannend zeg!

NOD is niet ongesteldsheids dag en RD Rode duivels

Dat bruinachtige kan innestelingsbloeding zijn, dus dat is goed! Maar ja, niet te vroeg juigen natuurlijk.

Succes en hopelijk mag het snel bij je lukken!!

Hoi Esther

Welkom op de forum.
NOD betekent niet je ongesteldsheidsdag (wil zeggen dat is de dag dat je normaal ongesteld moet worden maar dit niet hoopt te worden maar zwanger ben)
RD betekent de rode duivels (ongesteldheid)
De bruine afscheiding is oud bloed dat kan komen doordat je een eisprong hebt gehad en soms kan er bij die eisprong een heel klein adertje knappen waardoor je iets bloed. Het word dus spannend of het gelijk gelukt is. Als je je ei op dag 14 hebt gehad moet je 14 dagen bij optellen en dan word je oni. 14 dagen na je eisprong word je ongesteld.

Succes

groetjes sharine

Ah, ik word al iets meer wegwijs in de forum-wereld, grappig al die termen...
Nou, ik hoop er maar het beste van en we hebben de tijd nog wel...
Bedankt voor de antwoorden...

Groetjes, Esther

Hoii
Ik ben deze maand ook voor het eerst gestopt met de pil!
De 13e is mijn nod dag nog een week spannend hoor!
Tijdens mijn vruchtbare dagen flink geklust! Maar reken nergens op hoor, kan nog zolang duren!
Ik ben trouwens 23 en mijn vriend 26, we wonen 2,5 jaar samen en zijn al 6,5 jaar bijelkaar!
liefs marjon

he esther

ik ben ook een tijdje gestopt met de pil..
vanaf vorige week hebben we besloten om er voor te gaan
super spannend naturlijk..
ben nu aan het wachten op dat ik ongestelt wordt,ik heb wel de klachten maar ik wordt het maar niet.
afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan maar die was helaas negatief
ik kan niet wachten tot het zover is..

jullie ook heel veel succes en hopelijk dat er snel goed nieuws is

xx

Hey,

Echt leuk, bedankt voor jullie reacties! Leuk om te lezen dat er nog meer mensen zijn die het zo spannend vinden allemaal!
jullie ook heel veel succes in de strijd, haha! We houden elkaar op de hoogte.. Als ik het zo lees zoi mijn NOD op 11/6 zijn, dus dat duurt nog ff een weekje...

x Es

hi

ik wou dat ik wist wanneer mijn nod is..
wat vervelen is het toch als je steeds denkt dat het komt en dat het weg blijft en dat de test negatief is..
is het eind van de week nog niet zover dan ben ik zo bij de kruitvat voor een nieuwe test
te halen..hahaha

xx

Terug
Bovenaan