Net gestript en 1 cm ontsluiting!

A

Anoniem

Guest
Ik kom net bij de vk vandaan,en heb daar mijn beklag gedaan.
Dat ik snachts nauwelijks meer slaap,mn bekken vreselijk veel pijn doen en dat ik het gewoon erg zwaar vind nu,met een peuter van 2 1/2 jaar thuis,kortom: IK BEN HET ZAT!!

Nou dan gaan we je strippen zei ze,dat is dus gebeurd.
Ze heeft de baarmoedermond gemasseerd,en het spulletje losgemaakt!!
Ook had ik 1 cm ontsluiting,is niet veel,maar goed,elke cm is er één,toch???

Ben heel benieuwd of het effect heeft,ik hoop het zo!!
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,Ingrid

41 wkn

Hoi Ingrid,

Ik hoop voor je dat het wat opschiet nu je gestript bent. Ik moet morgen weer heen en wil ook vragen of ze me wil strippen. Ik slaap ook heel slecht en ben er poepieflauw van. heb ook nog een peuter van 2,5 rondlopen, dus weet prevcies hoe je je voelt.  Ik duim in ieder geval voor je!!

GRoetjes Kim 39+5

Hoi Ingrid,

En? Heeft het al geholpen?

Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten voordat je de kleine in je armen kan sluiten!
Succes met de laatste loodjes.

Groetjes van Ifke en Myrthe

Na gister de hele dag gerommel te hebben gevoeld,is het nu weer zooooo rustig,bah balen hoor!
Nou proberen ze het donderdag nog een keer,ik hoop dat het dan wél effect heeft.

Tot zo ver maar weer,ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,Ingrid

41+1

Hoi, ik ben net gestript... ik had 2 cm ontsluiting. Ik ben wel benieuwd.
Hoe gaat het nu?
Gr Tanja

Hoi Tanja,

Nou ik heb het idee dat het niet veel geholpen heeft.
Wel verlies ik sinds ik gestript ben veel slijm,met wat bloed erin........de beruchte slijmprop??? Ik weet het niet,morgen weer naar de vk,om te strippen,en nu maar hopen dat het lukt!

En jij?? Hoe voel   jij je nu,heb jij het idee dat het geholpen heeft?
Ik hoop het voor je!!

Liefs,Ingrid

41+2

Hoi Ingrid,

Nee.... helass is het hier rustig. Gisteravond wat diarree,  rugpijn en menstruatiekrampjes, maar meer niet. 's avonds nog ons "huiswerkopdracht" gedaan die de gynaecoloog aanraden . Ik ben in slaap gevallen en heb zelfs goed geslapen....... en dat is ook het enige !!. Ik er alleen een beurs schaambeen aan overgehouden.....
Balen..... maar we zullen maar moeten accepteren dat meneer Hotel MAMA niet uit wil komen.

Gr Tanja

Hoi hoi,

Ja dat had ik ook savonds,ik moest wel 3x naar de wc(diarree)en ook menstruatiekramp(jes). En daarbleef het helaas bij!

Sterkte meid,gaan ze het nog eens proberen?

Liefs,ingrid

Terug
Bovenaan