net gestript

nou net bij verlosk geweest, wel gestript maar had maar 1 cm ontsluiting. ze dacht niet dat khier op zou reageren. nou ben benieuwd. denk het ook niet. bloeddruk was wel iets hoger nu 130/80 en dat is toch wel een goed teken omdat je tegen het einde loopt en ijzer was binnen een week gestegen van 6.6 naar 7.3 dus das wel erg fijn.. nou we wachten maar af.. we zien twel allemaal.. en anders donderdag naar gyn voor een data om in t leiden.. gaan ze weer zitten vroeten. sorry maar vind dat zon rot gevoel!!

Nou ik hoop het wel hoor voor je!ik moet morgen weer op controle en zal vragen of ze ook even wilt kijken(doen ze hier eigenlijk niet voor 40 weken)maar misschien werkt het mee als ik zeg dat ik de slijmprop ben verloren?ik hoop het,wil weten waar ik aan toe bent,en slaat het strippen niet aan???dan heb je toch geprobeerd!
nou meid hoop echt dat niet lang meer ga duren voor ons allemaal trouwens

liefs jootje

@ciomama hoop dat ook ja. heb niet echt zin om ingeleid te worden maar ja. we zien het wel. tis nu ook echt heel rustig. heb wel een vervelend gevoel van onder je merkt dat ze hebben zitten wroeten. hopeloos.
nu ga kzo lekker me bed opzoeken kijken of kwat beter kan slapen als afgelopen nacht..

Terug
Bovenaan