Net getest...heel licht streepje???

A

Anoniem

Guest
ik heb van die goedkope zwangerschapstesten gekocht via internet, die zouden ook erg goed en betrouwbaar zijn,. Nou...voor €5 nog iets kan mij niet veel gebeuren natuurlijk. Maar nu heb ik net  getest en er kwam een heel klein licht streepje tevoorschijn. Volgens dat ding ben je dan zwanger maar nu geloof ik ineens niet meer zo goed in die goedkope zooi, haha. Ik ga nu als een gek naar de etos om een nieuwe te kopen..... laat het straks weten, ben nu helemaal hyper...

groetjes Mellowe

hallo mellow,
dat is spannend, hopen dat bij andere testen ook een streepje komt te staan.
had van de week ook een licht streepje, maar 2 dagen later geen streepje meer. ik durf nu niet meer te testen, wacht wel tot volgende week.
hopen dat het bij jou raak is.
gr wendy

En...??!!
Ik ben nu helemaal nieuwschierig!

Liefs Channiël

hoi,

ja verdulleme.....ik hoef nog steeds niet te plassen!! En gaan drinken om te moeten plassen kan de test weer beinvloeden dus wacht maar gewoon. Nog steeds niet ongesteld of iets wat er op duid dat het eraan komt. Keek net nog wel even naar die "goedkope" test van daarstraks, maar het streepje is wel errug licht hoor, pff. Denk dat het gewoon iets gekleurd is omdat...ja, waarom eigenlijk...haha.
Tot straks,

groetjes

Hoi!!
Ik ben je ook even aan het volgen ben benieuwd!!!!
Volgens mij is een licht streepje ook gewoon raak!!!
groetjes Nathalie

Ook als je nog niet hoeft te plassen, kun je wel een heel klein beetje plassen. Een paar drupjes in een oude jampot doen wonderen....

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Dit geloof je toch niet!!! Ik ben gewoon zwanger!!! Ik ben zo blij, moet bijna huilen!! Mijn vriend is op zijn werk en die ga ik dit niet over de telefoon vertellen!! Had getest omdat ik eigenlijk zeker wist dat het niet zo zou zijn, dus dacht...ach dan hoeft het ook niet samen!!! Hij belde straks, na die goedkope test, en vroeg of ik al meer wist. Ik zei dat  het doorzette de ongesteldheid, om hem, mocht het zo zijn, enorm te kunnen verrassen vanavond!!! Dus die weet niet beter als dat ik ong.ben, haha!
HOWLIE SHIT!!!!! ZO  ONWERKELIJK nog!
Dat wordt dan ergens in december. 13 ofzo, gelijk even kijken zo!!

Ik schaam me aan de andere kant een beetje voor mijn blijdschap omdat er zoveel vrouwen op dit forum al zolang aan het wachten zijn!! Sorry sorry sorry, ik hoop niet dat jullie het verkeerd opvatten. Ik wens iedereen alle geluk van de wereld en hoop (net als ik gisteren dacht) dat iedereen zwanger wordt zo snel mogelijk!!

xxxxx MELLLLL

Terug
Bovenaan