net getest maar even jullie hulp nodig

A

Anoniem

Guest
Mogge dames, ik hoor hier misschien wel of niet thuis maar wil jullie mening horen!!

Ik heb net een clearblue test gedaan, omdat ik het toch spannend vond worden!!
Ik weet het, het is tegen beter weten in, omdat ik morgen mijn NOD heb.
Ik had toen ik uit bed kwam al geplast
En nu heb ik net nogmaals geplast en getest!
Nou zei de test NIET ZWANGER, maarrr...
NU krijg je het. De teststrip moet je er weer uitgooien nadien en wat denk je...
Staat er een wat lichtere 2e streep, ,aar wel enorm duikelijk!!

Nu staat er op de verpakking dat je daar niet naar moet kijken, maar hij is zoooooo duikelijk!!!  IK weet het echt niet meer!!!!

Maak ik nu kans of niet??

OH laat me wat weten!!!

Liefs Alma

Hallo Alma,

Dat was bij mij precies hetzelfde, maar helaas werkt het bij die digitale test echt niet zo. Heb de Clear Blue lijn gebeld, die zeiden ook dat je daar beslist niet naar mocht kijken en heb ook hier op het forum advies gevraagd en  iedereen zei dat die strip echt niet afleesbaar is als een gewone test. Bij de 1 staat er 1 streep en is toch zwanger en bij de ander 2 en is niet zwanger. Ik snap wel dat je het heel graag wil, ik had precies hetzelfde. Is ook wel een erg confronterende test vond je niet, dat er zo duidelijk komt te staan NIET ZWANGER? Maar misschien heb je wel te vroeg getest en als je het over een paar dagen doet, staat er misschien wel wat we allemaal zo graag willen....

Succes

Groetjes, Jetje

Hi,

Ik heb 3 digitale tests van Clear blue gedaan en allen gaven zij NIET ZWANGER aan.
Ik deed nog 2 andere tests en die gaven aan dat ik wel zwanger ben.
Ik ben nu ondertussen 10 wkn zwanger.
Die digitale test vind ik niet goed.

Ik zou er gewoon 1 kopen van een ander merk of een andere van Clear blue,niet de digitale!!
Succes!

Clautje

hoi alma,

ik zal voor de zekerheid een andere soort test maar doen.
je weet het maar nooit....
veel success....

groetjes

hoi Alma,

Die testen zijn en blijven rotdingen. Ik heb zelf 4 testen versleten de
laatste cyclus. 1 op mijn NOD en daarna om de dag een test. Pas de 4e
test (dus 6 dagen na mijn NOD) was echt positief! De rest was
onduidelijk. Nou heb ik nooit digitale tests gebruikt, maar wel
verschillende merken uitgeprobeerd.

Het komt er eigenlijk op neer dat als het je lukt, het voor jezelf
makkelijker is een paar dagen extra te wachten. Dit voorkomt onnodige
teleurstelling en twijfel. Ik weet echter dat wachten juist zoooo
moeilijk is......

hoop voor je dat de test wel degelijk positief wordt komende week!

liefs, da77 (van het september forum)

zolang je niet ongesteld bent, maak je nog steeds een kans, dat staat los van de extra streep op de strip.

Ik heb vorig jaar een paar weken na een zwangerschap van 18 weken een digitale test gedaan, om er zeker van te zijn dat de hormonen uit mijn lichaam waren. Ik wist zeker dat ik niet zwanger was. De test gaf dit ook keurig aan en ook bij mij gewoon twee streepjes. Je kan er dus echt niet van op aan. Het gaat om wat in het venster staat. En zolang je geen ZWANGER of zolang je niet ongetseld bent weet je eigenlijk nog niets zeker.

Miep

Terug
Bovenaan