net getest ...?!@#@!!??

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb een cyclus van 28-30 dagen. ik zit nou op dag 33.
Mijn man wilde heel graag testen,ik heb al veel negatieve testen in de handen gehad dus ik wist het niet zeker. maar toch maar 1 gedaan.
een kruidvat test. maar nou kwam er naast het test streepje een vaag blauw streepje te staan. in de gebruiksaanwijzing stond dat de kleur kon afwijken aan de test streep. maar deze was wel erg vaag ....
Ik twijfel nu heel erg. en ik heb 5 jaar geleden ook zo'n zelfde situatie gehad en dat is een miskraam geworden ...
maandag ga ik nog maar eens testen als de rd er nog niet zijn.
wie herkend dit en was WEL   zwanger???
Ik hoop het zo...             ronde 6, derde kindje

Hallo,

Een streepje is een streepje of die nu vaag is of niet er staat waarschijnlijk ook in de bijsluiter dat zelfs een vaag streepje wel positief is en dat je ervan uit kan gaan dat je zwanger bent.

Ik hoop voor je dat het werkelijk zo is en als het zo is dan bij deze van harte gefeliciteerd.

Groetjes Russell

hoihoi,
Een streepje is een streepje, dus: Van harte gefeliciteerd!
Een licht streepje hoefd niet te betekenen dat er iets mis zal gaan/gegaan is (maar KAN wel). Test maandag idd nog eens, waarschijnlijk zal het streepje dan duidelijker zijn. Desnoods maak je een afspraak bij de HA of verloskundige dan kunnen ze even verder kijken (bloedtest of echo).
Hopelijk is alles goed, maar als ik jou was zou ik alvast heel voorzichtig blij worden!!! Spannend, laat maandag nog iets weten!
Groetjes, Esther.

Hallo Roosje,

Ik zou inderdaad over een paar dagen nog eens testen, waarschijnlijk is de streep dan duidelijker. Ik ben tot nog toe twee keer zwanger geweest, beide keren was op of vlak na de NOD het streepje heel licht. De ene keer een week later nog steeds, dat werd vijf dagen daarna een miskraam; de andere keer was de streep na een week een stuk duidelijker en ging het wel goed.
Even afwachten dus, maar: een streep is een streep! Sterkte!

Betje.

hoi roosje.

Ik heb bij allebei de zwangerschappen ook een vaag streepje getest,en hen nou 2 geweldige kinderen,dus volgens mij kunnen we je echt wel feliciteren hoor.
En mijn huisarts zegt ook ,een streep is een streep,waarom vraag je dat niet aan jouw huisarts.
Ik zou zeggen geniet ervan,en dat je maar een mooi geweldig mooi gezond kindje mag krijgen.

liefs mexx-ann

Hoi Roosje,

Ja, over een paar dagen weer testen zou ik zeggen.
Ik heb de afgelopen maanden ook 2x positief getest met een licht streepje, dat streepje werd na een paar dagen niet donkerder en toen heb ik allebei de keren een vroege miskaam gekregen.
Maar het kan nu natuurlijk zo zijn dat het HCG gehalte nog te laag is en dat het over een paar dagen al een veel duidelijkere streep is.
Ik duim voor je!!! Laat je nog wat weten?

Groetjes,
Angel

Dat vage streepje komt er inderdaad alleen als je hcg hormoon aanmaakt. En die maak je alleen aan als je zwanger bent. Dus meid, GEFELICITEERD! Je bent zwanger.
Ik zou ook, net zoals eerder geschreven, over een paar dagen nog een test doen.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan