net getest

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb net een test gedaan en wat denk je 1 vette dikke streep en 1 hele vage streep waarbij je wel heel erg goe dmoet kijken voor je het ziet.
Ben ik nu dan zwanger? En kan ik man lief vanavond die test nog laten zien of blijft deze niet zo lang goed.
Ben wel bang dat het weer fout gaat heb namelijk vorig jaar een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad.

gr. Sabrina

gefeliciteerd een streep is een streep , test anders morgen ochtend nog eens dan zal ie duidelijker zijn!!!!

liefs Daan

Hoi Sabrina!

Ook ik heb in die situatie gezeten. Een vage streep.Tot 3 keer toe getest, maar die ene streep bleef vaag. Helaas ben ik dus wel ongesteld geworden. Misschien nietzo leuk om te horen, maar test over een paar dagen nog een keer. trek nu nog geen conclusies.
Natuurlijk hoop ik voor je dat de test over een aantal dagen wel duidelijk positief is!!
Succes
XXX Yvet

Hoi Vetje,

Had je ook een aantal keren getest want ik heb vandaag weer een hele vage streep maar ik ben zo bang om ongi te worden?

gr. Sabrina

Jeetje Sabrina, wat spannend! Ik ga voor je duimen hoor.

Liefs Suusje

hoi Sabrina,

Ja ik  heb toen  3 keer getest. Steeds met een dag er tussen.

Ik ga voor je duimen!!!!!!! En veel sterkte met wachten!!!

XXX Yvet

Hey Sabrina,

weet je al wat meer???? Ik hoop het zo voor je!

XXX Yvet

Hee meissie,

Das een tijd geleden! Ik ben heeeel lang niet meer wezen neuzen hier omdat er van alles gebeurde in ons leven.
Wat lees ik nu? 2 strepen???? In mijn optiek is dat goed nieuws maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je doodsbang bent om ongi te worden of om weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te krijgen. Die angst zal altijd een beetje blijven ben ik bang. Ik heb altijd   de clear blue testen gebruikt. Dan hoe je niet te twijfelen. Kruisje of geen kruisje. Toen ik zwanger was (ook mk) was het heel duidelijk. Ze hebben ook een digitale versie en die geeft het gewoon in letters aan dus ZWANGER of NIET ZWANGER!
Ik hoop heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dat je zwanger bent en dan zit het vast wel op de goede plek!!
Dikke kus!
ing
ps ik hou nog steeds (zit alweer bijna 4 jaar in de molen) een log bij dus als je het leuk vind om eens te komen kijken of kletsen: http://wensweb.web-log.nl/

Terug
Bovenaan