net getest

Hoi meiden,

Ik wist het eigenlijk al een paar dagen, maar vanmorgen getest en nu is het bevestigd. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik vind het allemaal toch weer erg spannend. Ondanks dat we het graag wilde kwam het toch nog redelijk onverwachts. Vorige maand nog bij de gynecoloog geweest en die gaf aan dat het wel eens lastig zou kunnen zijn om zwanger te worden. Wat blijkt; dezelfde maand nog spontaan zwanger geworden! Nu is het afwachten tot de eerste echo of het goed blijft gaan en in de tussentijd toch heel blij zijn en genieten van het idee dat er een klein mensje in me groeit..

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Van harte gefeliciteerd!!! Wat goed dat het zo snel spontaan gelukt is, ondanks dat de gyn anders dacht!
Hoe oud is je oudste?
Ik ben morgen 6 weken zwanger van mijn derde kindje, ik heb al een dochter van 9 ( 28-12-2001) en een zoontje van 6 ( 24-12-2004).
Nu ben ik 22-12-2011 uitgerekend. Morgen ga ik een afspraak maken bij de verloskundige.
Hoewel ik er ontzettend van geniet,van het idee dat ik zwanger ben, het geheimpje van ons gezin, vind ik het ook wel heeeel erg spannend. Het is allemaal nog zo pril. Kan de maand mei wel voorbij kijken....

Geniet ervan!!!

groetjes Brigitte

Gefeliciteerd!!
Ik ben momenteel ook zwanger van onze tweede kindje, en vind het ook weer erg spannend hoor.
Volgende week krijg ik de 2e echo en kunnen ze direct de uitgerekende datum berekenen.
Geniet van je zwangerschap meid!

Hartelijk gefeliciteerd! Hier ook zwanger van de 2e. En gek genoeg vind ik het veel spannender als bij de eerste. We hebben ook de vk nog niet gebeld. Het moet geloof ik even landen dat er een 2e smurf bij komt!

Probeer ervan te genieten!

gefeliciteerd , het is altijd nog mooier als je het nog niet verwacht . geniet er van . ik was zelf ook nog maar net bezig en met de andere kids heb ik er meer dan een jaar over gedaan en bij deze was het in de 2de maand al raak . te gek toch . geniet er van
groeten jolien

Terug
Bovenaan