Net gyn geweest...

A

Anoniem

Guest
Kom net bij de gyn vandaan ivm die rare menstruatie van afgelopen keer. Zij bevestigde de vroege miskraam, maar nu ziet mijn baarmoeder en van binnen weer helemaal goed uit, precies zoals te verwachten is voor dit moment van mijn cyclus.
Gelukkig maar!!!

Mijn komende cyclus moet ik goed in de gaten houden of die wel normaal verloopt en wanneer deze begint. Waarschijnlijk op de verwachte dag, maar je weet nooit. Als dat niet zo is, moet ik de gyn weer bellen ivm de kijkoperatie. ALs deze niet op de juiste dagen van mijn cyclus uitgevoerd kan worden krijg ik medicijnen die mijn ongi uitstellen. Zo hoef ik geen nieuwe afspraak te maken en weer 3 maanden te wachten voor ik ingepland kan worden.

Voor de zekerheid even bloed laten prikken, omdat een veranderde cyclus (mocht dat het geval zijn) op problemen met je schildklier kan duiden.

Ben gelukkig wel flink gerustgesteld!! Vooral door het bericht dat mijn baarmoeder er weer helemaal goed uitziet!!

Straks maar weer op weg naar kamp... Had even een pauze om naar het ziekenhuis te gaan, maar snel weer terug naar de gekte, haha!

Liefs Daisy

Heey meid,

Wat fijn dat alles nu weer goed is daarbinnen!! Dat is idd een hele geruststelling! Ook erg fijn dat ze je evt medecijnen geven en dat niet weer die 3 maanden door moet komen! Je zult je wel enorm opgelucht voelen! Fijn hoor meid! Nu hopen dat het straks weer raak is en dat het dan wel goed gaat!!!!!

Nog veel plezier op kamp!
Liefs ciomama

Hoi, wat een goed nieuws. Spannend weer allemaal
Fijn dat er wat meer duidelijkheid is en actie.
Een fijne kamp!!

x yvonne

Hej, wat een positief nieuws. Hopelijk is het snel raak voor jullie!
groetjes

Thanx meiden!

Ben helemaal afgeleefd, hoewel ik me op dit moment (nog) niet zo moe voel. Maar dat heeft misschien te maken met de zwarte koffie (drink normaal nooit koffie) en de hoeveelheid redbull die ik naar binnen heb gewerkt om vandaag door te komen...
Het kamp was weer gaaf net als altijd! De kinderen waren leuk en gezellig en er zijn geen rare dingen gebeurd!

En ik heb net een positieve ovulatietest, dus waarschijnlijk heeft mijn cyclus maar 1 of 2 dagen vertraging opgelopen door het hele gebeuren. Of mijn ongi moet een dagje eerder komen, dna heb ik helemaal geen vertraging.

Wat een opluchting, zeg!

Nu lekker uitrusten en genieten van een extra vrije dag maandag!

X

Terug
Bovenaan