net het kraampakket gekregen,en gelijk een huilbui!!

Ik kreeg vanmorgen het kraampakket binnen,het komt nu wel erg dichtbij,ik schrok er zo blijkbaar van want ik werdt gelijk gek!
Er kwamen ineens allemaal herinneringen boven,ik schoot gelijk vol!
Vraag me niet waarom ik huilde,want dat weet ik niet:s:.
En m,n vriend moest het weer ontgelden zoals altijd he,want een ruzie hoort er bij mij dan altijd bij!
Nu gaat het wel weer

Ja hier vandaag ook het kraampakket binnen gekregen. zat er ong een week geleden nog over te denken. Maar nu ook het gevoel van nou dat is ook wel vlot.
Wel grappig zit ook een badjasje bij voor de kleine, in maat 90.

Ik kan me helemaal voorstellen datje na het zien van dat kraampakket in huilen bent uitgebarsten.
Ik schok me ook gek toen ik het vandeweek zag!!
Echt hoor, daar moeten ze je geestelijk op voorbereiden...
We zijn al zo labiel!!
Heel veel succes blondy.

Liefs Sonja

Hi dames,

jullie pakketten zijn er al vroeg! Ik ben een februarimama en heb hem ook deze week gekregen. Omdat ik de vorige keer een ks heb gehad, heb ik bijna het hele pakket nog van de vorige keer. Ook nu wordt het weer een ziekenhuisbevalling en gebruik ik het pakket nauwelijks. Wist je dat er een stichting is die ze verzamelt? http://www.stichtingbabyhope.org/

Enne dames: die huilbuien, die horen erbij toch? Zijn onze hormonen!

Succes allemaal.

Gr. Tamara
februari-mama

ik krijg hem rond de 7de maand wat ik begreep ik ben verzekerd bij agis en bij mn zoontje toen bij cz en toen moest ik opgeven zkh of thuis bevalling en kreeg je een aangepast pakket maar nu vroegen ze er niet om dus ben benieuwd!!!

Bij achmea ook rond de 7e maand. Dus ik verwacht hem met ongeveer 2 weekjes.
Bij Yordi had ik met de 7e maand ook het pakket in huis. En indd ik gebruikte toen ook veel spullen niet, omdat ik in het ziekenhuis ging bevallen. Dus denk dat dat nu ook wel weer zal zijn.

Liefs marielle 25 weekjes

Terug
Bovenaan