net miskraam gehad

Hallo meiden,

Afegelopen zondag heb ik een miskraam gehad. Dat de zou komen wisten we al want het kindje was al ongeveer 2 weken niet meer in leven. Ik had een afspraak voor afgelopen maandag maar zaterdag op zondag nacht begonnen de krampen en in de loop van de dag werd dit heftiger. Rond 15.00 ging het echt niet meer ziekenhuis gebelt en die zeiden bel maar 112, nou lekker al die komotie. Gelukkig waren mijn ouders al onderweg zodat hun mijn zoontje van 1,5 konden opvangen. In het ziekenhuis aangekomen bleek dat t kindje eruit was en t was gelukkig nog helemaal compleet en we hebben het kindje ook uitgebreidt bekeken, dat was iets wat wij zelf graag wilden. Nu lopen er nog onderzoeken want dit kindje had een open buikje en mijn zoontje is geboren met een ernstige hypospadie ( niet goed aangelegt geslacht) en dus ook nu weer was er iets niet goed.
Ondanks wat de omgeving zegt willen wij graag een 2e kindje en gaan het dan ook direct weer proberen en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.

groetjes Danielle

Jee meid wat vreselijk voor jullie...

Ik snap helemaal niets van de reactie van het ziekenhuis dat je 112 moest bellen?

Mag ik vragen hoe lang je zwanger was?
Ik hoop voor jullie dat de onderzoeken wat nuttigs opleveren.
Heel veel sterkte,

Liefs,
Maaike

Hoi,

Ik denk dat je al verder was in de zwangerschap aangezien je 112 moest bellen en je hebt het erover dat je het kindje goed kon bekijken.

Wat betreft je wens voor een nieuwe zwangerschap is niet meer dan logisch. Ik vind het trouwens absurd dat mensen zich daar mee bemoeien, wij hebben ook zoiets mee gemaakt en dan ging de omgeving ons vertellen dat we maar moesten wachten want dat zou wel beter zijn, ja dag, dat bepalen wijzelf nog wel.
Trouwens mijn wens werd alleen maar sterker.

Zoals iemand ons weleens schreef "nieuw leven is jullie gegund"

Succes

Gr.

hallo

heel veel sterkte!
ik heb vorige week maandag een miskraam gehad en als me cyclus weer terug is gaan wij ook meteen weer beginnen voor een 2e kindje!
die wens blijft er toch!
het zal moelijk zijn en ik zal dit kindje niet vergeten die ik heb verloren!
dat zal bij jou ook zo zijn!
en kijk niet naar wat andere mensen zeggen!!

sterkte en ik hoop dat jullie snel een posotieve test in handen mogen houden!!

liefs sas

Hallo Meiden,

Dank je wel voor de lieve reacties.
Maaike: Ik kon geen kan meer uit, Mijn man kan mij dragen dus vandaar dat het zh zie bel dan 112 want ik moest toch naar het zh komen.

Maaike en Nynke: Op het moment van de miskraam zou ik 13,2 weken zwanger zijn, maar het kindje was rond 11 weken overleden en dus al ongeveer 4 cm groot.

liefs Danielle

Terug
Bovenaan