net naar de osteopaat geweest

Hallo allemaal,

nou ik ben net met Borus naar de osteopaat geweest omdat ik heel erg twijfelde over z'n nekje. Nou hij zei al meteen dat ik niet voor niets kwam. Een schedelbotje bleek vast te zitten, zit ergens boven z'n 1e wervel. Hoe het precies zit weet ik niet, maar hij heeft het in ieder geval los gemaakt. Verder heeft hij ook naar z'n buikje gekeken en het middenrif bleek vast te zitten. Ook dit heeft hij verholpen. Borus had toch al gauw 2 weken last van het opgeven van zuur (dit doet pijn, dus iedere keer krijsen) en dat kon daar heel goed van komen. Gedurende de hele behandeling heeft hij lekker doorgeslapen en had nergens last van. Die man maakt alles los op een hele rustige manier met z'n handen. Nu moet ik over 4 weken terugkomen en dan controleert hij alles nog een keer, maar het schedelbotje bleef eigenlijk altijd wel na 1 behandeling los en het middenrif was iets lastiger. Hij ligt nu te slapen, dus ik kan nog niet goed beoordelen of alles geholpen heeft, maar dat moet haast wel.
Groetjes,
Josie

Fijn dat je er zelf in ieder geval al zo'n goed geval aan over hebt gehouden. En goed dat je bent gegaan zeg!! Laat even weten of Borus het ook 'beter doet' nu! (Niet extra wakker gaan maken hoor :))

Groetjes Kirsten, mama van Tyche

Ik heb al zoveel goede verhalen gehoord over osteopaten.
Eigenlijk zouden alle baby's er es een keertje naartoe moeten.

Succes, ik weet zeker dat je nu een heel ander en meer tevreden kindje hebt.

Groetjes,

Tessie

ik zei dus ook dat eigenlijk ieder kindje na een week of vier gecontroleerd zou moeten worden. Je hoort toch zo vaak dat er toch ergens iets niet goed zit. Hij vertelde dat het in Amerika eigenlijk al standaard was en dat dat hier ook nog wel ging gebeuren, hij zag zo verschrikkelijk vaak kleintjes.
Groetjes,
Josie

Terug
Bovenaan