Net nog bij de dokter geweest

Zo ik ben net nog even bij de dokter geweest. Jamie was met een megablokje gevallen. Zo tegen zijn hoofd aan met de onderkant van het blokje. Met als gevolg een snee in zijn wenkbrauw. Het bloed viel mee en Jamie was ook niet zo heel erg in paniek. Maar ik toch maar eventjes de dokter gebeld en ik mocht gelijk langskomen. Nu heeft ze het toch geplakt en er zit een pleister op. Ik hoop maar dat je het niet blijft zien, maar ik ben er wel een beetje bang voor.

Gr. Natasja mv Jamie

He Jamie,

Wat heb je nou gedaan joh!!?? Is niet goed voor je knappe koppie hoor! Laat je maar lekker verwennen door mama, goed zielig kijken, werkt het beste!!

X Lyanne

Oei, ja dat is schrikken he? Zo hebben wij eerste kerstdag in het ziekenhuis gezeten. Julian was met zijn hoofd op de rand van de tafel gevallen; snee in zijn wenkbrauw. Tegen de tijd dat we aan de beurt waren was het bloed al gestold. Tis wel geplakt, met 2 stripjes. Nu zie je het nog, het is rood littekenweefsel. Maar als die wenkbrauw echt gaat groeien dan valt ie er mooi in weg (denk ik).
Overigens was ik vroeger zelf erg gecharmeerd van een jongetje bij mij in de klas met een litteken bij zijn oog. Vond dat zooo stoer .
Maar ja, tis toch heel anders als je eigen kind van die beschadigingen oploopt.

Hoop dat je een beetje van de schrik bent bekomen.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Oei, zoiets is altijd schrikken!

Maar het zal vast wel meevallen. Ik heb zelf ook een klein littekentje bij mijn wenkbrauw, en alleen als je weet dat ie er zit, en je heel goed kijkt kun je het zien.

En laat je idd maar lekker verwennen jochie!

Groetjes Lilian
mv Amy, 17-12-2006

jeetje dat was schrikken...
ik vind het ook heel stoer, een litteken in de wenkbrauw, maar ja daar heb je niks aan als het je eigen kind is
Ivar heeft een paar littekens van toen hij de waterpokken heeft gehad toen hij 3 week oud was en daar baal ik ook flink van...

Jenneke

Terug
Bovenaan