Net nu, 1ste griepje....

Hallo allemaal

Baaaaaaluuuuuuuuuu......
Domenikos zou vrijdag de biopsi krijgen van z'n darmen. 1 nachtje ziekenhuis. Ik heb al 2 dagen vrij gekregen van m'n werk.
Eergister begon boy nr.2 met koorts. Nr.1 met hatsjoe. En vannacht had nr. 3 koorts....
M'n schatje had vuurrode wangetjes... Na paracetamol is de koorts gezakt. Maar vanochtend weeeeer!!!! Nu moet de biopsie worden uitgesteld.... Misschien volgende week vrijdag. Het zit niet echt mee....
We willen stoma-vrij de zee in!!!!!

zo, dat lucht op!
groetjes,Priscilla

Dat is even flink balen, geen goede timing van deze griep om te gaan verschijnen.
Beterschap en hopelijk volgende week beter om als nog stomavrij te komen!!
Groetjes Alice

Priscilla, wat balen voor je. Heb je enig idee wanneer hij nu wel voor de biopsi mag?? Of moet hij nu weer wachten tot er plek is?? Hoop voor je dat het alsnog allemaal een beetje snel gaat!

Liefs Jen

Het zit ook echt niet mee!! Het was al zo lang uitgesteld!! Echt heel vervelend. Nou, ik hoop dat het snel gaat gebeuren! Ben je alweer aan het werk trouwens, je zei dat je binnenkort weer ging beginnen?

Hallo allemaal!

Nou met Domenikos nix aan t handje....Behalve dan dat..... ik eergister z'n eerste tandje heb ondekt!!!! Hij heeft nu een heel klein beetje uitslag, kan nasleep van de koorts zijn, kan zijn door zee/strand (gister voor t eerst) kan zijn doordat ik geen babywasmiddel meer gebruik... Hij heeft nergens last van gelukkig.
En sinds een paar dagen kan hij echt goed zitten, achteruit tijgeren, stappen als ik z'n handjes vasthou, zich optrekken aan de bank of mij. Hij zegt 'baba' (grieks voor papa) en bedoelt ook echt m'n man. Mama soms per ongeluk...
Ineens gaat ie als een speer.... Hij krijgt ook geen speciale babykoekjes meer, gewone biscuitjes. We zitten echt in de 'voor het eerst'fase. Vandaag voor het eerst een stuk watermeloen in z'n handje (heerlijke knoeiboel).
En ja, ik ben sinds een week of 3 weer aan het werk. Vrijdag was m'n eerste vrije dag. Ik wou ze opsparen voor het ziekenhuis, maarja, wanneer dat gaat gebeuren is the big question. We moeten nu elke dag bellen of er een gaatje in de agenda zit.... Lekker ook voor de planning van m'n vrije dagen. Gelukkig hebben ze alle begrip voor m'n ukkie. En naast m'n werk vind ik toch wel tijd voor m'n kids, zoals gisterochtend met kids en m'n ouders naar het strand geweest. Lekker gezwommen en vanaf 15:00 aan het werk, kids naar kdv en om 22:00 haalde m'n man ze weer op. Deze week ochtend dienst. Morgen is m'n mannetje vrij. Gaan we s middags lekker naar t strand. Overmorgen gaat m'n mama weer naar Ned. maar m'n paps blijft tot einde seizoen op Domenikos passen. Gelukkig...
Wat een verhaal...   Nou dat was ff een updateje. Ik laat weten wanneer ik nieuws heb v.d. biopsie.
groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan