net nu ik iets zekerder begon te worden...

Gisteren heb ik op het werk een kleine bloeding gehad. Ik schrok me een ongeluk, totale paniek. Niet weer he, dacht ik...
Huilen, huilen huilen...
Ga nog een keer naar het toilet en niks meer..geen bloed helemaal niks.

Heb de verloskundige gesproken: het kan een innestelingsbloeding zijn, moest vooral hoop houden aangezien het maar een klein beetje bloed was.
Vandaag moest ik ze nog even terug bellen: ik mag woensdag as voor een echo komen. Ze wil het niet eerder doen, kans bestaat dat de zwangerschap te vroeg is om een hartje te zien en er dan helemaal paniek zou zijn.

Ik weet totaal niet wat ik moet denken. Ben bang, maar bij de andere keren dat het mis is gegaan bij mij, heb ik echt flinke bloedingen gehad, een week lang. Dus dit is wel anders. Probeer de moed erin te houden.

Hou jullie wel op de hoogte!

Milou
 
Hai Milou,

Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en dat dit niet helpt om het begin van je zwangerschap onbezorgd te beleven.

Ook ik heb een kleine bloeding gehad toen ik precies zes weken zwanger was (exact een week geleden dus). Helder bloed op een toiletpapiertje. Ik dacht dat mijn hart stopte met kloppen. Een echo wees vervolgens uit dat het kleine ding nog gewoon op z'n plekje zit. Ik hoop dat de echo voor jou hetzelfde geruststellende beeld laat zien.

Het is in ieder geval al heel fijn dat het bloeden gestopt is en dat het maar een klein beetje was. Hoe moeilijk ook, probeer niet te stressen en te vertrouwen op je lichaam. Daar hebben jij en je kindje het meeste baat bij op dit moment. (ik weet dat het allemaal makkelijker gezegd dan gedaan is... ;-))

Ik duim voor je dat het in orde is.

Liefs,
Melian
 
Ik ben Nu voor de vierde keer zwanger. Bij eerste en tweede keer had ik bloedverlies. Een paar keer en ook best erg. Het hoeft dus niets te betekenen.
Hoop dat dat bij jou ook het geval is.

Sterkte en succes met wachten.
 
Hey Milou,

Kan me goed voorstellen dat de schrik er behoorlijk in zit en dat het moeilijk is om positief te blijven.

Maar wat Melian ook inderdaad zeg probeer, hoe moeilijk het ook is positief te blijven en niet in de stress te raken, dat is zowel belangrijk voor jou als voor je kindje!!!

Meid, kom op en ook ik zal voor je duimen...
 
Toi toi toi!!
Mijn VK zei aan de telefoon ook direct dat ik best kon bloeden tussen mijn 4e en 10e week hoor. Zo lang het maar een paar druppeltjes zijn en het is niet nodig om een inlegkruisje oid te gebruiken, hoefde je je geen zorgen te maken..

Maar ik begrijp het heel goed, sterkte woensdag!!
 
Hoi.

Heel veel sterkte ne ik hoop samen met jullie dat het woensdag allemaal goed is. Bij mijn tweede heb ik ook een paar keer bloedverlies gehad, maar er was niks aan de hand. Maar het is wel vreselijk schrikken. Probeer inderdaad te blijven genieten.

Groetjes Mamawil
 
Terug
Bovenaan