Forum
Meer
Home > Forums > Zwanger zijn > Uitgerekend oktober 2019
Uitgerekend oktober 2019
Sorteer reacties van nieuw naar oud
←1…56
Sharonenbaby
30/01/2019 om 19:42REACTIE | REPORT | QUOTE
Hi!
Ik ben Sharon en heb afgelopen maandag een positieve test gehad en dinsdag weer
. In de 3e maand raak! Voor mij m’n eerste kindje maar voor mijn man de 3e. Super spannend allemaal!
Nog niet echt kwaaltjes alleen een opgezette buik en heel erg vergeetachtig. Maar dat kan ook zijn omdat ik met m’n hoofd in wolken ben
.
Ik meld me graag aan voor de fb groep!
Sharonenbaby
30/01/2019 om 19:45REACTIE | REPORT | QUOTE
Mijn zelf uitgerekende datum is trouwens 3 okt ? en 1 mrt de eerste termijn echo!
Essielove
30/01/2019 om 21:23REACTIE | REPORT | QUOTE
Leuk dat er zoveel mensen naar de fb groep komen.
Soms zie ik weleens iemand over het hoofd dus stuur me naast een vriendschapsverzoek ook even een privé berichtje op fb.
Lyanna
31/01/2019 om 08:03REACTIE | REPORT | QUOTE
Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! Welkom bij de club ?
Appelmoes
31/01/2019 om 20:30REACTIE | REPORT | QUOTE
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben vandaag 5 weken zwanger?. Bij ons is het via icsi gegaan, en meteen de eerste keer raak! Het voelt nog wel een beetje onwerkelijk, heb ook nog niet zoveel kwaaltjes. (Ik hoop dat dat zo blijft?)
Ik doe ook graag mee in de Facebook groep. Ik zal Esther een vriendschapsverzoek sturen.
Groetjes Marloes
Gebruiker10104796
31/01/2019 om 23:26REACTIE | REPORT | QUOTE
Ook ik ben als het goed is uitgerekend in okt.
5 maart pas de eerste echo
En wachten duurt dan lang ?
Ik stuur ook een vriendschap verzoek ?
Gr jac
Lees ook:Uitgerekende datum berekenen - handige tool
SabineP
01/02/2019 om 17:16REACTIE | REPORT | QUOTE
Hallo lieve dames,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen! ??
Ik ben als het goed is vandaag 5w en 2dgn zwanger, uitgerekende datum is volgens mijn eigen berekening 02-10-2019 ?
Ik zou me ook graag bij de facebookpagina aansluiten ☺
Lyanna
01/02/2019 om 18:23REACTIE | REPORT | QUOTE
Dan kun je een vriendschapsverzoek sturen naar Esther Nooijens-Kilsdonk.
Over een week de eerste echo. Wat gaat de tijd traaaaaag
Daisy Willemen
01/02/2019 om 19:02REACTIE | REPORT | QUOTE
Hoi,
Ik ben als het goed is rond 8 oktober uitgerekend! Vind het heel spannend aangezien ik nog geen kwaaltjes voel. Wel lichte buikpijn elke keer, maar geen bloedverlies. Ik maak me helemaal gek van de onzekerheid. Wie heeft de tip om het toch los te laten?
Dit word ons 2e kindje. Voor mijn eerste kindje heb ik een miskraam gehad vandaar dat ik me nu zo onzeker voel
Hopelijk bij de eerste afspraak een goede echo
Daisyy
01/02/2019 om 19:26REACTIE | REPORT | QUOTE
Hoi dames,
ik sluit ook aan in deze groep, ik ben rond 9 okt uitgerekend van ons 2de kindje.
Ons dochtertje is nu 10 maandjes oud.
vind het toch allemaal weer spannend aangezien ik voor ons dochtertje een miskraam heb gehad…
jullie al last van kwaaltjes?
Ik heb vooral last van vermoeidheid en af en toe wat steken in mijn borsten…
liefs
Lieverevenanoniem
01/02/2019 om 22:10REACTIE | REPORT | QUOTE
Ik mag me ook bij jullie aansluiten. Vandaag positief getest. Was er alleen nog niet heel erg mee bezig en weet dan ook niet precies mijn uitgerekende datum. Maar k gok op oktober. Jullie allemaal gefeliciteerd
Hannah
02/02/2019 om 10:46REACTIE | REPORT | QUOTE
Hallo iedereen,
Wat ben ik blij ik weet zelf sinds gisteren pas dat ik zwanger ben? 4 of begin week 5 denk ik
Alleen zit ik even met het volgende mijn eerste test gisterenmorgen was een hele vage streep. Deze morgen nog een keer getest iets duidelijker maar nog niet echt een knalstreep zeg maar.
Nu weet ik wel een streep is een streep, alleen ik heb al vaak gelezen dat als je een lichte streep ziet je waarschijnlijk niet genoeg hcg aanmaakt en dus kans hebt op een vroeg miskraam…. Of het is nog pril en hcg moet nog verder ontwikkelen?? Hierdoor durf ik het nog niet aan ouders en schoonouders te vertellen. Weet iemand raad of heeft iemand van jullie dit ook gehad ? Of maak ik me druk om niets ?
Daisyy
02/02/2019 om 11:30REACTIE | REPORT | QUOTE
Gefeliciteerd Hanna,
ze zeggen inderdaad altijd een streep is een streep.
ik zelf heb bij mijn dochter en nu bij deze zwangerschap een digitale zwangerschapstest van cleareblue gekocht. Omdat ik zo zenuwachtig word zie ik nu wel of geen duidelijk streepje.. ze zijn wat duurder dan zie je wel staan zwanger/niet zwanger.
succes
Hannah
02/02/2019 om 13:23REACTIE | REPORT | QUOTE
Ik heb er net 1 gedaan van clear blue er stond dan toch zwanger!! 1-2 weken oeh oeh heerlijk dat is veel duidelijker dan indd kijken voor een streepje ??
Heb uitgerekend dat ik rond 11 oktober uitgerekend ben Ooohhhh dames wat spannend allemaal dit is mijn eerste kindje. Weet niet wat er allemaal op ons af gaat komen. Moet het ook nog mijn man vertellen ? die weeet het nog niet, ik durfde het nog niet te vertellen vanwege die streepjes maar die tekst is duidelijker.
Ik ga het hem dinsdag vertellen heb iets leuks bedacht om het te vertellen echt een verrassing
Nu is het nog even alleenijn geheimpje ???