Net terug uit Landal Greenparks Zwitserland!

A

Anoniem

Guest
Hai Dames,

We zijn net terug van een weekje landal in Zwitserland en was erg de moeite waard. Super mooi appartement wat helemaal nieuw was. 8 persoons en dan gewoon 2 badkamers en 3 toiletten. Voor de liefhebbers van wintersport..je kan er skien, er zit een mega lekker zwembad bij met buitenbad (zwem je tussen de sneeuw) en een leuke glijbaan ed. Tevens een romeins thermencomplex, sauna enz. Erg geschikt voor gezinnen die toch wel graag een dagje skien of echt even helemaal in een andere omgeving willen zijn. Naast skipistes zijn er mooie wandelroutes en tevens speciale sleebaantjes. Er liggen een paar hele mooie historische plaatsen in de   buurt die het bezoeken meer dan waard zijn.   Wij betaalden voor een 8 persoons appartement wat   mega ruim was 600 euro dus dat is goedkoper dan in nederland.

Ik dacht mss een leuke tip om hier eens te melden...

x i ng

Super om te lezen dat jullie het een week lang zo goed hebben gehad. Ben je ook een beetje uitgerust nu.
Heeft Mette ook genoten van de sneeuw?

Helaas is wintersport niks voor ons, maar voor degene die het leuk vinden volgens mij een aanrader.

Liefs Saskia

hoi hoi

fijn dat je een goede vakantie hebt gehad

heeft mette het ook goed gedaan??

hopelijk zijn jullie nu een beetje uitgerust en kunnen jullie er weer tegenaan tot de volgende vakantie hahaha

groetjes moekje

Hoi Inge,

wat leuk dat jullie zo genoten hebben. Heeft Mette lekker in de sneeuw gespeeld en waren er nog dingen die je toch niet bij je had (oftwel heb je nog tips)

Wij gaan volgend jaar naar landal in oostenrijk (tenminste als het doorgaat want we hebben een voorboeking gedaan). Wij wilden eigenlijk ook naar zwitserland maar toen ik daar in september voor ging bellen zat het voor de voorjaars vakantie 2008 al vol!!. Dat is toch niet normaal toch, maar ja toen hebben we maar sneleen voorboeking gedaan voor oostenrijk dat kon gelukkig nog wel.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Die in Oostenrijk schijnen ook super te zijn hoor!! Wij vonden met name het zwembad en het thermencomplex lekker. Waar ik veel aan heb gehad is mijn babybjorn. In de sneeuw met je kinderwagen lukt niet dus boven op de berg zat mette in de babybjorn. ff denken tips....thermoskan van de xenos zodat je onderweg genoeg gekookt en warm water hebt om de voedingen te maken onderweg. Een warme plaid om in je kleintje in te wikkelen als je een stop maakt onderweg. Wij stopten om de 2/3 uur en Mette had in de auto geen jasje aan want das veel te warm dus wij wikkelden haar in een plaid.

Als me nog wat te binnen schiet hoor je het!
x ing

Hoi hoi,

harstikke fijn dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad!!
Lijkt me ook wel weer een xtje lekker hoor, op vakantie gaan.

Groetjes Debby.

Ha sjattie

Ik zag je staan, ben er weer eens na lange tijd.

Ik kan niet wachten.........wanneer gaan we?

Hihi

Nee fijn dat t zo wow was..........ookal was t toch anders dan verwacht..

Knuf

Terug
Bovenaan