net terug uit ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ruim een week geleden schreef ik over een aantal klachten die ik had. hier werd ik wel weer aardig gerustgesteld maar toch ben ik maandag avond opgenomen in het ziekenhuis
ik viel flauw, droge mond, dorst, ontzettend drukkend gevoel in mn hoofd en zware hoofdpijn en heel erg misselijk. ook had ik koorts en tintelingen in vingers en voeten.
ze dachten eers aan een zangerschapsvergifteging maar uit bloed onderzoek en urine en bloeddruk bleek dat niet zo te zijn,alles ws goed.
toen is gezocht naar afwijkingen in mijn organen, zoals de darmen, maag, lever, alvleesklier, ook daar kwam het niet weg.
heb een mri scan gehad om te zien of er misschien ies van een bloedprpopje in mijn hoofd zat, maar ook dat wasniet het geval.
kortom, ik was kerngezond. en de baby gelukkig ook!
ben net weer thuis, beetje opgeknapt ben ik wel, maar van in het ziekenhuis liggen word je ook echt niet beter.
krijg nu een drankje tegen de misselijkheid en paracetamol tegen de hoofdpijn en da werkt gelukkig rdelijk goed!
waar ik nu alleen weer mee aan het klungelen ben zijn harde buiken. veel harde buiken. ik mocht wel weg uit ziekenhuis omdat ze niet regelmatig kwamen maar ze worden wel steeds heftiger en als ze echt regelmatig gaan komen moet ik dus weer terug. ben vandaag 28 weken en 1 dag zwanger dus ik wil natuurlijk liever nog niet bevallen! hoewel ik er af en toe flink genoeg van heb van het zwanger zijn maar goed, iedere dag dat de baby langer in mn buik blijft zittn is natuurlijk weer veel beter! dus we doen ons best en bijten nog even door.
moet morgen weer naar de gyn voor controle en heb morgen ook de echo voor het hartje van de baby omdat dat iedere keer over slaat. hopelijk komt daar nies ernstigs uit! ik stond onder controle van vk al die tijd maar ik denk dat ik na dat dit alles wer is gebeurd onder controle van de gyn moet blijven. dan zit een thuisbevalling er voor mij ook niet meer in, maar misschien is dat maar beter ook. in het ziekenhuis voel ik me toch een stuk veiliger at mn kindje betreft :)
pfff... een zwangerschap is niet altijd allleen maar leuk zeg, het kan heel anders lopen dan dat je het je allemaal had voorgesteld!

zo... moest mn verhaal even kwijt :)

groetjes antoinet

Hoi, hoi,

wel vervelend allemaal, maar gelukkig weer lekker thuis. Laat je je maar goed verwennen!!! En het belangrijkste is natuurlijk dat jij en je kindje gezond zijn.

Nou succes ermee,

xxx        
Mrie

Fijn dat je weer thuis bent!
Doe rustig aan!

Groetjes Dankbaar

Hallo

Ik vraag me af of het ook moigraine kan zijn. Als ik migraine heb heb ik in ieder geval ook tindelende vingers en natuurlijk hoofdpijn. Ook misselijkheid komt voor bij migraine.

Sterkte ermee. Groetjes Frida

moigraine = migraine natuurlijk he ik was weer ff te snel

hoi hoi

ik denk het niet, heb zelf vaak last van migraine gehad voor de zwangerschap en deze hoofdpijn is toch anders. kan nu ook wel licht aan mn ogen hebben enzo en dat kan ik echtniet hebben als ik migraine heb. 't is en blijft een raadsel denk ik haha..

groetjes antoinet

Terug
Bovenaan