Net terug uit ziekenhuis

Heb net weer een week in het ziekenhuis gelegen door het zwangerschapsbraken (hyperemisis). Voel me dus weer behoorlijk rot en alles is te veel. Lig veel op bed. Gisteren geprobeerd de hond uit te laten maar dat ging niet goed. Het is weer een behoorlijke domper op de zwangerschap. Soms hoop in slaap te vallen en met 12 weken weer wakker te worden, maar helaas dat gaat niet gebeuren. Ben daarom ook wat minder op het forum, heb gewoon de energie niet. Inmiddels 2,5 kilo afgevallen, toch begint het buikje al wel te groeien.

Debby

Hey Debby,

Wat een verhaal meid!
Ongelooflijk rot voor je deze eerste periode!
Hoe lang moet je nog?
Ik wens je veel sterkte en hoop dat je je wat beter gaat voelen!

lfs Natas

Hey Debbie,

Ik weet niet hoe t is om over te geven tijdens zwangerschap maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat je snel kan gaan genieten en lekker aankomen.

Kus

hallo Debby,

wat ontzettend vervelend voor je, ik hoop dat de komende weken voorbij vliegen. zit nu in week 8 en ben zo misselijk, maar hoef niet te braken. kreeg gisteren van vrienden een hangertje met een jaspis (edelsteen) eraan, die schijnt te helpen tegen zwangerschapsbraken. misschien ook wat voor jou?

groetjes,
Moon

Hoi Debby,
Wellicht overbodig en heb je het allang voorgeschreven gekregen, maar ik gebruik tabletten van de dokter tegen het overgeven en bij mij helpt dat. (emesfese of zoiets).

Ik hoop echt voor je dat het met twaalf weken over is! Bij mij duurde het in de eerste zwangerschap ruim 16 weken, en nu met 13 weken moet ik ook nog steeds overgeven. Niet zo erg als jij, ik hoef niet naar het ziekenhuis toe, want met de tabletten onderdruk ik het overgeven en blijft mijn eten grotendeels wel binnen.

Succes ermee!
Kim

Verschrikkelijk he dat overgeven. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er totaal geen last van gehad en nu... echt niet normaal. Ik ben inmiddels 1,5 kg afgevallen. Maar als je opgenomen bent moet het wel heel heftig zijn of niet! Wat geven ze daar dan? En helpt het je ook.

Hoi Debby,

verschrikkelijk zeg zo misselijk zijn. Bij de eerste ben ik zelf ook verschrikkeljk misselijk geweest. Ben toen in de eerste 13 weken 11 kilo afgevallen. Nou zat ik gelukkig erg ruim in mijn vel zeg maar, dus ik kon het wel missen... Maar ik hoop zo dat het deze keer niet gaat gebeuren. Tot nu toe (bijna 9 weken) nog geen last gehad. Maar de vroige keer begon het ook pas na de 8ste week... Heel erg veel sterkte meid en ik hoop dat het snel over gaat.

Groetjes
Yvonne

Terug
Bovenaan