Net terug van 1e echo

Hoi hoi

Ik (wij) hebben net onze eerste echo gehad. Jeetje wat leuk zeg. Werd wel vaginaal, omdat ik idd toch nog vrij pril zwanger ben (echo kwam ook uit op 7w en 5d). Ik heb dit bij onze eerste dus niet gehad, maar ook dit is erg leuk om te zien hoor. Je weet niet wat boven en onder is, maar toch duidelijk een kloppend hartje te zien. Leuk!!!!!
26 januari krijgen we het intake gesprek en dan toch nog een echo. Ik heb er nu alweer zin in!!!

Groeten Erica

super he ik heb gisteren me eerste echo gehad en ik ben 8w en 1d geniet ervan en een fijne jaar wisseling en voor je het weet mag je je tweede echo :)

Hoi Erica,
Gefeliciteerd!!
Ook wij komen net terug van onze eerste echo. We wonen in de USA en hebben 2 embryo's laten terugplaatsen na IVF/ICSI, dat was 6 weken en 1 dag geleden, dus we zitten nog erg vroeg in de zwangerschap. 1 embryo ligt heel mooi op schema en heeft een hartslag van 127, de ander ligt erg achter en die gaat het waarschijnlijk niet redden. Wij zijn al supergelukkig met die ene die wel op schema ligt. Over 2 weken, dan 8 weken zwanger, weer een echo.
Fijne jaarwisseling allemaal!

fijn dat het hartje klopte, geniet ervan,
wij hebben maandag de 2de echo zo spannend
hoop dat het hartje hier dan ook klopt, ben dan 7 weken en 1 dag,

fijne jaarwisseling,

liefs flowergirl

Terug
Bovenaan