net terug van de ha

A

Anoniem

Guest
hij nam me op zich wel serieus, ik moet morgen eerst ochtendurine inleveren, en dan gaan ze kijken of ik nog, of wel, zwanger bengeweest,
omdat ik zelf nog niet heb getest, omdat ik op vakantie bengeweest dacht ik erna te testen, was toen 2.5 week overtijd, maar had bloedverlies.
doordat de andere arts meteen zei dat het een miskraam was, dacht ik dat testen dan ook geen nut meer had.
dus morgen eerst mijn urine laten testen, en dan heb ik voor woensdag eenafspraak om te kijken hoe het verder moet.
ook zei hij dat het mogelijk was dat mijn lichaam in de war is, omdat ik wel borstvoeding kan geven, en niet ongesteld ben geworden, dat dat wel vaker voorkomt, maar ik dacht dat schijnzwangerschap juist bijna niet voorkomt.
ik heb het er met mijn moeder overgehad en zei vertelde me dat het bij haar ook een aantal weken duurde voor de test positief was en dat zei ook bloed heeft verloren tijdens 2 zwangerschappen dus als mijn test negatief is weet ik nog niet veel
nu moet ik dus nog een tijdje in onzekerheid zitten zucht.....
mijn bloedingen zijn afgelopen en ik heb met mijn vriend afgesproken dat we dit hoofdstuk even naast ons neerleggen tot we meer weten en gewoon verdergaan met zwanger worden.
toch weet ik dat dit geen gewone, te late, ongesteldheid is, want het is veeeeeel minder, maar 3 dagen en helemaal niet zo heftig als een normale ongesteldheid. dus ik denk toch echt dat ik wel zwanger ben of ben geweest.
tja we zullen moeten wachten tot woensdag en de dokter zei dat als mijn test positief was dat we dan misschien een inwendige echo krijgen of zo
ik probeer gewoon verder te gaan met zwanger worden, verdriet om een miskraam heb ik al genoeg gehad, en ik wil er weer positief tegenaan, ga ervanuit dat het niet goed is, dan kan het alleen maar meevallen en niet meer tegenvallen
bedankt!

hoi fiepke
wat een vervelende onzekerheid zeg.dat je nog niet getest hebt zeg.waarom doe je vandaag zelf niet vast een test?dan weet je in elk geval of je uberhaupt wel zwanger bent of was.zelfs als je een miskraam hebt gehad dan zou je nog wel een positieve test krijgen.dus als je negatief test ben je ws nooit zwanger geweest.en ondanks de bloedingen kan je nog echt wel hardstikke zwanger zijn hoor.ik heb er zelf geen ervaring mee,maar vele meiden hier wel.misschien kan iemand me aanvullen?
sterkte.
groetjes kari

Heee Fiepke!

Wat fijn dat er nu iets mee gedaan wordt! Heb je binnen een paar dagen wat meer duidelijkheid. Ik hoop zo voor je dat het nog goed blijkt te zijn! Maar ik snap dat je overal rekening mee houdt. Ben erg benieuwd en ik leef met je mee
(maar dat deed ik al weken)

Even een antwoord op je vraag bij het andere berichtje van je:
Met mij gaat alles best goed. Niet misselijk. Maar een paar dagen en toen ontdekte ik dat anders eten hielp! Ik eet nu vaker een beetje en als ik een tijdje niet heb gegeten, eet ik eerst iets lichts en 10 min later de rest. Gaat prima. Lichamelijk gaat het dus goed, alleen moe, maar ook dat went. Emotioneel vind ik het zwaar, helaas. Ik voel me erg alleen staan in deze zwangerschap (ik hoor dit wel vaker van andere vrouwen). Het is voor ons de eerste en voor mijn man leeft het minder. Alle adviezen over 'laat je verwennen' worden moeizaam ingevoerd hier.... Als ik zeg dat ik moe ben, zegt hij "ik ben ook moe..." Zeker omdat je nog niks ziet aan me, denkt hij dat ik nog kiplekker ben en alles nog kan. Vele gesprekken (lees: ruzies) verder heeft hij besloten maar van me aan te nemen wat ik aangeef en niet af te gaan op wat hij denkt te zien. Fijn! Overigens is het een scheet, hoor. Maar inlevingsvermogen is niet altijd zijn sterkste kant.
(computerprogrammeur, he... die staan niet bekend om hun sociale vaardigheden)

Je kan trouwens gewoon een VK praktijk in de gouden gids uitzoeken bij je in de buurt. Bellen en een afspraak maken, dat is alles!

haha tja je bent niet voor niets bij hem toch hihi
ik vind het wel moeilijk af en toe, maar ik heb voor de vakantie wel een test gedaan en die was negatief.
nu begin ik zelf gewoon te twijfelen of ik wel zwanger was.
ik ga er gewoon vanuit dat het dan toch niet zo was en wacht woensdag af, anders krijg ik teveel hoop en dat wil ik ook niet.
dus we gaan gewoon weer verder en dan zien we wel.
ik denk dat ik donderdag of zo weer aan het werk ga want ik moet dus woensdag weer naar de dokter en dat schiet niet op om iedere keer op en neer te rijden van werk, dokter, terug werk dus ...
op mijn werk hebben ze gezegd dat ik gewoon de tijd moet nemen.
dus dat doe ik ook gewoon.
probeer hier niet meer te zijn tot ik iets te melden heb, want anders is het zo moeilijk weer.
bedankt in ieder geval voor je steun
en fijn dat het goed met je gaat

Terug
Bovenaan