Net terug van GYN

He lieve Meiden,

Vanochtend bij de gyn geweest, en ik moet als ik ongi ben geworden, de tweede of de derde of de vierde bloed laten prikken bij het lab, en dan wat verder in de cyclus na een verhoging ook weer bloed laten prikken, gelukkig hoef ik geen wekker te zetten om te temperaturen, ik moet temperaturen als ik wakker word!! En daarna zei de gyn waarschijnlijk wordt het dan clomid, hij vond het erg goed dat ik weer een afspraak heb gemaakt om langs te komen, want hij vindt het niet normaal dat ik nog steeds onregelmatige cyclussen heb, hij vroeg of ik dat altijd al gehad heb na de geboorte van onze dochter, ja dus.. Ik ben wel blij dat er nu uiteindelijk actie ondernomen gaat worden, we hebben het niet over Ki gehad waarschijnlijk maak ik nu een grote kans om zwanger te worden als ik aan de clomid ga. Het is even afwachten allemaal, en ik blijf er verder zo rustig mogelijk onder.

Ik spreek jullie verder weer snel hier.

lfs Mick

He Mick,

Goed nieuws he!
Gelukkig hoef je de wekker niet te zetten voor het tempen, dat is bij mij dus wel een probleem, Hopelijk als je eenmaal aan de Clomid bent dat je wel snel weer zwanger word.
Ik zal voor je duimen. Trouwens nu heb ik ook ineens een onregelmatiger cyclus (vorige maand 27 nu maar 25 dagen, ik denk dat het bij mij door de acupunctuur komt!
Nou goed meis, fijn dat ze iets gaan doen en probeer inderdaad relaxed te zijn, wacht het af en hoop op resultaten!

Liefs,
Cynthia

Hoi Mickey,

Misschien een stomme vraag, maar ben je het de ene keer vroeger dan de andere keer of heb je ook tussentijds bloedverlies. Dat heb ik namelijk overgehouden na mijn zwangerschap.
Hoop dat je met clomid snel zwanger word :0)

Knuf Mandy

Hi Mick,

Nog bedankt voor je smsje! Ik ben nu pas weer online dus ik moet je vorige bericht op de mijne nog lezen! Beetje druk hier!

Ik lees dat je actie hebt ondernomen, heeeeeeel goed! De tweede of derde dag dat je nu bloed moet laten prikken als je ongi bent, is waarschijnlijk de fsh-meting en het tempen is checken of je een ei-sprong hebt gehad?

Ik hoop dat je dit berichtje leest, want ik heb gemerkt dat niet alle reacties op een bericht ook daadwerkelijk zichtbaar worden, heel vreemd.

Ik hoop je snel weer es online te spreken! Is leuker dat dit geouweneel.

Dikke knuf

Lara

Terug
Bovenaan