Net terug van het ziekenhuis

Dinsdag controle gehad bij de verloskundige was mijn bloeddruk iets aan de hoge kant...
Ze wilde dat ik de dag erna terug kwam om hem nog eens op te meten en te kijken of er geen eiwitten in de plas zaten...
Gisteren terug gegaan bloeddruk was (124/91) dus zat volgens haar binnen de grens...Geen eiwitten gevonden in de urine...
Vandaag de hele dag last van de rug gehad, sávonds kreeg ik ook last van buikpijn en de hele dag last gehad van vochtverlies...
Verloskundige vertrouwde het niet weer moeten komen...
Het vochtverlies was geen vruchtwater hoogswaarschijnlijk dunne witvloed ( sorry klinkt misschien onsmakelijk)
Bloeddruk gemeten deze was 160/106 dus meteen door naar het ziekenhuis gestuurd...
Werd daar aan de ctg gelegd voor een half uur...
Bloeddruk was prima 120/80
Dus denk dat het aparaat niet zo goed werkte bij de verloskundige... ook de hartslag van het kindje was prima...
Alleen omdat ik ook veel last heb van jeuk gaan ze mijn bloed verder onderzoeken of alles in orde is..
Ook hebben ze nog een echo gemaakt...
Schijnbaar licht ons kindje erg voor op de groei want ik moet volgende week terug naar het ziekenhuis voor een groei echo...en dan kijken ze verder..
De verloskundige heeft mij wel verzeker dat alles goed is met ons kindje...
Dus maar afwachten...
Zolang alles oke is met ons kindje vind ik het goed...
Moest dit even kwijt...

Groetjes Nanjer

wel fijn dat alles goed is met de kleine...dat is het belangrijkste natuurlijk! zal het apparaat wel niet goed hebben gewerkt of heb je je super druk gemaakt misschien dan wil het ook wel eens hoger uitvallen maar dit was wel echt heel hoog! beter een onderzoek te veel dan te weinig!
succes

Hier loopt ons kindje ook goed voor op de groei. Ook ik krijg volgende week weer een groei echo en ze besluiten dan of ik onder controle kom van de gyn of niet

Terug
Bovenaan