Net test gedaan....ZWANGER!!

Dag lieve aanstaande moeders,
Moet het even kwijt hoor!!! Vanmorgen test gedaan en in het schermpje stond: "Zwanger" van CB.
Gister hadden we ook al een test gedaan van Etos en was een heeeel erg minimaal streepje te zien, dus wisten het niet helemaal zeker. Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden, maar dat is niet het geval.
Had vorige week al last van enorme buikkrampen en mijn borsten hebben al een enorm volume (en best wel gevoelig), dus we hadden al zo onze vermoedens.
Wat is de bedoeling?? Eerst huisarts bellen, of gelijk een verloskundige gaan zoeken?
Het is nog wel heel erg pril. Heb net uitgerekend en zou 12 juli uitgerekend zijn.
Zo ben blij dat ik het even ergens kwijt kan, ben er zo vol van!!!
Liefs x

Hoi Jan10,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er maar lekker van. Ik heb gelijk mijn verloskundige gebeld, want als je naar je huisarts gaat zegt hij bel de verloskundige maar dus dat kan je gewoon zelf regelen ( in ieder geval bij mij ).

Liefs Margot

Hi Margot

Heb net gebeld met verloskundige en ze was erg aardig! Meteen een afspraak gemaakt, 30 november. Hoop dat alles goed gaat!
Nu afwachten maar...
Bedankt voor je reactie!

Liefs Jan10

Hey Jan10,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geweldig voor je. Heb zelf gister een test gedaan. Echt super die 2 streepjes. Ik mag over 2 weken voor een echo.
Dus nu maar afwachten.

Liefs Noor

Hey Jan10,

Gefeliciteerd!

ik heb nadat ik afspraken heb gemaakt bij de Vk de huisarts via een telefonisch consult nog wel even op de hoogte gebracht.

Toen hij mijn spiraal verwijderde heeft hij ook gevraagd of ik dat wilde doen...............

groetjes Sas

Terug
Bovenaan